امنیت و آرامش مردم به نیروهای نظامی و امنیتی انگیزه فعالیت بیشتر می‌دهد
کد خبر: 3534366
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۱

امنیت و آرامش مردم به نیروهای نظامی و امنیتی انگیزه فعالیت بیشتر می‌دهد

گروه سیاسی: استاندار کردستان گفت: آسایش و امنیت مردم در انجام فعالیت‌های روزمره و آرامش آن‌ها در انجام این فعالیت‌ها به نیروهای نظامی و امنیتی انگیزه می‌دهد که با آسودگی خاطر به انجام امور امنیتی بپردازند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، عبدالمحمد زاهدی، استاندار کردستان در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی استان کردستان که امروز، 10 مهرماه در ستادفرماندهی انتظامی برگزار شد، اظهار کرد: هیچ جامعه ای بدون نظم و امنیت امکان دوام و قوام ندارد و نمی تواند هیچ کاری را پیش ببرد.

وی با اشاره به اینکه امنیت مهم‌ترین زیرساخت هر نوع حرکتی در جامعه است، افزود: امنیت یکی از مهم ترین ضروریات جامعه است که در سایه آن تمام فعالیت‌های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و ... انجام می‌شود.

استاندار کردستان با اعلام اینکه از ابتدای تاریخ بشریت امنیت مطالبه مردم از نظام ‌های سیاسی حاکم بر کشورها بوده و هست، عنوان کرد: امنیت داخلی یکی از محورهای اساسی است که به امنیت ملی کشور نیز کمک می‌کند.

وی اعلام کرد: آسایش و امنیت مردم در انجام فعالیت‌های روزمره و آرامش آن‌ها در انجام این فعالیت ها به نیروهای نظامی و امنیتی  انگیزه می‌دهد که با آسودگی خاطر به انجام امور امنیتی بپردازند.

زاهدی بیان کرد: امروز نیروهای امنیتی با نیروهای خدوم و کارآزموده در عرصه های مختلف نظم و امنیت حامی مردم در همه عرصه‌های زندگی هستند و در کنار مردم قرار دارند.

وی ادامه داد: امروز نیروهای امنیتی با بهره‌گیری از تجربیات دهه‌های گذشته و بهره‌گیری از شرایط کشور در برقرای امنیت و استفاده از فناوری‌های جدید در سراسر کشور از دورترین نقطه استان مشغول فعالیت و تلاش و زحمت هستند، باعث شد ما افتخار کنیم یکی از کشورهای امن منطقه و استان کردستان یکی از استان های امن کشور هستیم.

استاندار کردستان در پایان یادآور شد: امنیت و آرامش کنونی جامعه در سایه تلاش نیروهای نظامی و امنیتی تحقق پیدا کرده است.

captcha