مردم با تذكر لسانی در ایام محرم، پلیس را یاری رسانند
کد خبر: 3534370
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۲
گودرزی:

مردم با تذكر لسانی در ایام محرم، پلیس را یاری رسانند

گروه اجتماعی: فرمانده نیروی انتظامی فارس با اشاره به فرا رسیدن ایام محرم خواهان همكاری مردم در اجرای امر به معروف و نهی از منكر به وسیله تذكر لسانی در این ایام شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، سردار احمدعلی گودرزی، فرمانده نیروی انتظامی فارس روز گذشته، 9 مهرماه در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شیراز به فرا رسیدن ایام محرم اشاره كرد و گفت: امام حسین(ع) با هدف اصلاح امت اسلام و همچنین احیای امر به معروف و نهی از منكر قیام كرد لذا ما نیز ادامه دهنده راه ایشان باشیم.
وی با تأكید بر اینكه در جامعه اسلامی جوانان باید راه انبیا و ائمه معصومین را دنبال كنند تا بتوانند نظام اسلامی خود را حفظ كنند، افزود: همه باید در طول ایام سال به ویژه ایام محرم به دو واجب الهی امر به معروف و نهی از منكر اهمیت دهند و به یكدیگر تذكر لسانی دهند.
گودرزی تأكید كرد: مردم به وسیله تذكر لسانی در ایام محرم، پلیس را در رسیدن به اهدافش در مباحث اجتماعی نظیر بدحجابی، ناهنجاری‌های اجتماعی و غیره یاری رسانند تا حرمت ایام محرم حفظ شود.
رئیس پلیس فارس در بخش دیگری از سخنان خود ضمن اشاره به فرا رسیدن ایام هفته ناجا، به تشریحی از عملكرد این نیرو طی یكسال اخیر پرداخت و گفت: عنایت حق تعالی و پشتیبانی بی دریغ مردم دو عامل مهم موفقیت پلیس استان فارس است.
وی اظهار كرد: از ابتدای سال جاری تاكنون 25 تن مواد مخدر در استان فارس كشف شده است كه در مقایسه با مدت مشابه یكسال گذشته 30 درصد افزایش داشته است.
گودرزی گفت:‌ بر اساس آمار موجود، این استان هم اینک به لحاظ موارد انتظامی و جرائم در جایگاه هفتم کشور قرار دارد درحالی که در سال 93 در جایگاه چهارم کشور قرار داشت و این بدان معناست که فارس در بخش وقوع جرائم وضعیت بهتری نسبت به گذشته کسب کرده و این موفقیت مرهون همکاری مردم و پلیس است.
captcha