نصب پرچم عزا بر فراز گنبد حرم امام حسین(ع)
کد خبر: 3534649
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۲

نصب پرچم عزا بر فراز گنبد حرم امام حسین(ع)

گروه بین‌الملل: مراسم تعویض پرچم گنبد حرم امام حسین و حضرت عباس (علیهما اسلام) و نصب پرچم عزا، امشب، 11 مهرماه، پس از اقامه نماز مغرب و عشا برگزار می‌شود.

امشب/ مراسم نصب پرچم عزا بر گنبد حرم امام حسین(ع)

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه خبری «الفرات نیوز»، تولیت آستان مقدس حسینی اعلام کرد: هم‌زمان با فرا رسیدن موسم حزن و اندوه اهل بیت(علیهم السلام) و آغاز ماه محرم‌الحرام، مراسم تعویض پرچم سرخ گنبد حرم مطهر امام حسین(ع) و نصب پرچم عزا بر آن برگزار می‌شود.
این مراسم، امشب، پس از اقامه نماز مغرب و عشا و با حضور گسترده مردمی برگزار می‌شود و پس از آن پرچم گنبد حرم حضرت ابوالفضل(ع) نیز تعویض و پرچم سیاه بر فراز آن نصب می‌شود.
بنابراین گزارش، مؤسسه رسانه دیجیتال «امام حسین(ع)» وابسته به آستان حسینی اعلام کرد: مراسم تعویض پرچم حرم مطهر امام حسین(ع)، به صورت مستقیم از طریق سایت رسمی آستان حسینی به آدرس «https://www.imamhussain.org/arabic/livestream» و با کیفیت «HD»، و همچنین کانال آستان مقدس حسینی در یوتیوب «https://www.youtube.com/user/ImamHussaindotorg»، و صفحه رسمی آستان مقدس حسینی در شبکه اجتماعی فیسبوک «https://www.facebook.com/imamhussainorg» پخش خواهد شد و مردم می‌توانند این مراسم را از این سایت‌ها و صفحات مشاهده کنند.
captcha