برنامه‌های هفته امر‌ به‌ معروف و نهی از منکر در مدارس یزد آغاز شد
کد خبر: 3535409
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۷

برنامه‌های هفته امر‌ به‌ معروف و نهی از منکر در مدارس یزد آغاز شد

گروه اجتماعی: برنامه‌های گرامیداشت هفته امر به معروف و نهی از منکر در مدارس استان یزد با برافراشته شدن پرچم یا حسین(ع) در دبیرستان شاهد شهید رمضان‌زاده آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از یزد، مراسم آغازین برنامه‌های هفته امر به معروف و نهی از منکر با حضور جمعی از مسئولان، فرهنگیان و دانش آموزان 12 مهرماه در دبیرستان پسرانه شاهد شهید رمضان زاده ناحیه یک یزد برگزار شد.
در این مراسم که با اقامه فریضه ظهر و عصر همراه بود، دانش آموزان پس از اقامه نماز به مداحی و مرثیه سرایی پرداختند و پرچم متبرک یا حسین در این مدرسه به اهتزار درآمد.
به گفته علی سرداری، معاون فرهنگی و پرورش آموزش و پرورش استان یزد همزمان با روز اول محرم ویژه برنامه‌های هفته امر به معروف و نهی از منکر در مدارس استان آغاز شد.
سرداری برگزاری صبحگاه امر به معروف و نهی ازمنکر، همایش مربیان فرهنگی و پرورشی مدارس، تجلیل از یادآوران فعال و نمونه مدارس، تهیه روزنامه دیواری با موضوع امر به معروف، اختصاص موضوع انشا به موضوع امر به معروف و نهی ازمنکر، برگزاری مسابقات فرهنگی، اعزام سخنران به مدارس، انجام تبلیغات محیطی و تجدید میثاق یاوران معروف و یادآوران با آرمان‌های دفاع مقدس را از جمله این برنامه‌ها برشمرد.
محمدی پناه، قائم مقام ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان یزد نیز در این مراسم در خصوص اهمیت فریضه امر به معروف و نهی از منکر مواردی را بیان کرد.
captcha