توقف موقتی اردوهای راهیان نور در ایام نزدیک به اربعین حسینی
کد خبر: 3536754
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۱

توقف موقتی اردوهای راهیان نور در ایام نزدیک به اربعین حسینی

جهاد و حماسه: مسئول سازمان اردویی بسیج گفت: با نزدیکی به روز اربعین حسینی، اردوهای راهیان نور به صورت موقت متوقف می‌شوند تا همه امکانات راهیان نور در اختیار زائران اربعین حسینی قرار بگیرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج، سردار یعقوب سلیمانی، مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج با اشاره به توقف موقتی اردوهای راهیان نور در ایام منتهی به روز اربعین حسینی گفت: چند سالی می‌شود که همزمان با فرا رسیدن روز اربعین حسینی و حرکت عظیم زائران حسینی از مرزهای مهران، چزابه و شلمچه به کربلا، اردوهای راهیان نور موقتاً به مدت 10 ـ 15 روز متوقف می‌شوند تا همه امکانات راهیان نور در اختیار زائران کربلا قرار بگیرد.
سردار سلیمانی با بیان اینکه اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی از 10 مهرماه آغاز شده است،‌ بیان کرد:‌ امسال پیش‌بینی شده است که بیش از یک میلیون دانش‌آموز با سفر به مناطق عملیاتی دفاع مقدس، از نزدیک با محل رشادت‌های شهدا و ایثارگران آشنا شوند.
مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج تاکید کرد: اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی همچنان تا نزدیکی به روز اربعین حسینی ادامه دارد و چند روز بعد از اربعین، از سر گرفته می‌شود.
captcha