نگاهمان به عزاداری‌ها فقط برانگیختن عواطف و احساسات نباشد
کد خبر: 3537189
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۹
حجت‌الاسلام مرادبیگی:

نگاهمان به عزاداری‌ها فقط برانگیختن عواطف و احساسات نباشد

گروه معارف: مدیر حوزه‌های علمیه استان ایلام با تأکید بر ضرورت معرفت‌افزایی در مجالس عزاداری سیدالشهدا(ع)، گفت: ما باید به شور جوانان و نوجوانان عزادار شعور حسینی هم اضافه کنیم و فقط نگاهمان برانگیختن عواطف و احساسات نباشد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از ایلام، حجت‌الاسلام والمسلمین وعد مرادبیگی، مدیر حوزه‌های علمیه استان ایلام امروز، نوزدهم مهرماه در نشست شورای معاونان حوزه علمیه استان ایلام، با تسلیت ایام عزای حسینی(ع)، اظهار کرد: اهداف قیام عاشورا باید به‌صورت کامل معرفی شود نه فقط بعد عاطفی آن مورد توجه قرار بگیرد.
مدیر حوزه‌های علمیه استان ایلام ادامه داد: حوزه‌های علمیه و روحانیون باید رسالت خود برای انتقال مفاهیم ناب حرکت عظیم و انسان‌ساز ابی عبدالله (ع) را به خوبی انجام دهند و نگذارد عزاداری‌های به انحراف کشیده شود.
وی با تاکید بر ضرورت معرفت‌افزایی در مجالس عزاداری سیدالشهدا(ع)، یادآور شد: باید با استفاده از فرصت تبلیغی ایام محرم، معارف ناب اهل بیت(ع) را درست به نوجوانان و جوانان انتقال دهیم و شبهات را از ذهن آنان بزداییم تا با معرفت کامل و صحیح برای ابی عبدالله(ع) و یارانشان عزاداری کنند.
captcha