بازدید از 3 هزار موکب در مسیر پیاده روی اربعین و ایجاد کانال تلگرامی
کد خبر: 3537519
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۷

بازدید از 3 هزار موکب در مسیر پیاده روی اربعین و ایجاد کانال تلگرامی

گروه اجتماعی: دبیر کل موکب حضرت معصومه(س) از ایجاد کانال تلگرامی مربوط به پیاده روی اربعین حسینی و موکب 1080 حرم مطهر حضرت معصومه(س) و بازدید از 3 هزار موکب در این مسیر خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین بهشتی پور، دبیر کل موکب حضرت معصومه(س) در پیاده روی اربعین در گفت و گو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از قم گفت: یکی از اقدامات مقدماتی برای ارایه خدمات بهتر به زائران اباعبدالله الحسین(ع) در مسیر پیاده روی اربعین به سمت کربلا و اطلاع رسانی مناسبت در این زمینه ایجاد کانال تلگرامی موکب است.
وی افزود: این کانال قرار است اخبار مربوط به موکب و خدماتی که قرار است ارایه دهد را به صورت مستمر در اختیار علاقه مندان قرار دهد البته این کانال، نوعی کانال جامع اربعینی است.
بهشتی پور ادامه داد: اطلاعات لازم در خصوص تجهیزات مورد نیاز زائران مانند کفش مناسب، تجهیزات ضروری همراه زائر همچنین دل نوشته های عاشورایی و اربعینی در این مجموعه بارگذاری خواهد شد.
وی افزود: از جمله اقداماتی که اخیرا از سوی مسئولان موکب صورت گرفته است دیدار با مراجع عظام بوده است.
دبیرکل موکب حضرت معصومه(س) با بیان اینکه 300 نفر در فعالیت های موکب همکاری دارند بیان کرد: مبلغان در دو بخش فرهنگی شامل پاسخگویی به سؤالات و غرفه های بصیرت و کودک و نوجوان و ... فعالیت دارند و بخش دیگری نیز قرار است همراه با ده گروه از خادمان عرب زبان به سه هزار موکب در مسیر پیاده روی سرکشی کرده و به ارایه خدمات بپردازند.
وی از خیرین و نیکوکاران درخواست کرد هدایا و نذورات خود را از طریق شماره کارت‌های ۵۸۹۲۱۰۱۰۴۱۴۸۵۱۶۳ و ۶۲۷۳۸۱۱۰۷۶۶۵۰ و ۶۲۷۴۸۸۱۳۹۹۵۱۳۶۹۵ و شماره حساب‌های خاص حرم واریز کنند همچنین عاشقان امام حسین(ع) برای مشارکت در پذیرایی زوار حسینی می توانند از طریق شماره گیری تلفن همراه (ussd) با شماره گیری #۲۵۱*۷۴۱* مبالغ خود را واریز کنند.
یادآور می شود کانال تلگرامی این موکب به نشانی talagram.me/joinchat/addzk.eqsvxl8pfh7q1cnq قابل دسترسی علاقه مندان است.
captcha