شهدا درس بزرگ آزادگی را به آیندگان جامعه دادند
کد خبر: 3537534
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۵ - ۰۲:۰۶
استاندار گیلان:

شهدا درس بزرگ آزادگی را به آیندگان جامعه دادند

گروه اجتماعی: نجفی با اشاره به اینکه شهدا با آرمان های بلند خود درس بزرگ آزادگی را به آیندگان جامعه دادند، گفت: پدران و مادران شهدا به عنوان اسوه های صبر و استقامت در کشور هستند.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، محمدعلی نجفی، استاندار گیلان روز گذشته، 22 مهر در سفر به دهستان کلیشم شهرستان رودبار، در دیدار با خانواده شهیدان عدالت جو، ترابی و جعفری که به صورت جداگانه با حضور در منزلشان انجام شد، با ابراز خورسندی از این دیدار در ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان، اظهار کرد: طبق فرمایشات امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری خانواده های معظم شهدا استوانه نظام و چشم و چراغ این ملت هستند و یکی از دلایل دیدارهای منظم رئیس جمهوری با این بزرگوران قدردانی از آنان است.

وی افزود: خانواده های شهدا نه تنها انتظار و درخواستی از خادمان خود ندارند بلکه پشتوانه مستحکمی برای نظام محسوب می شوند.

نجفی با بیان اینکه حضور در جمع خانواده های شهدا انرژی مضاعفی برای خدمتگزاران در جهت خدمت رسانی بیشتر به مردم است، خاطرنشان کرد: پدران و مادران شهدا به عنوان اسوه های صبر و استقامت در کشور هستند و دعاهای آنان که از دل پاک و قلب زلالشان سرچشمه می گیرد، پشتیبان خادمان نظام است.

نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به اینکه شهدا با آرمان های بلند خود درس بزرگ آزادگی را به آیندگان جامعه دادند، گفت: یکی از اهداف برگزاری کنگره عظیم هشت هزار شهید گیلانی در اردیبهشت امسال کنار هم قرار دادن قلوب پدران و مادران شهدا در کنار یکدیگر و قدردانی از همه آنان بود.

استاندار گیلان خاطرنشان کرد: در مقابل عظمت، کرامت و بخشش خانواده های شهدا چیزی برای ارائه نداریم.

به گزارش ایکنا، شهید رحمان عدالت جو در سال 1379 در حین آموزش در لشکر 16 زرهی قزوین با اصابت ترکش بر اثر انفجار نارنجک به شهادت رسید، شهید حسن جعفری کلیشمی در سال 1366 در عملیات بیت المقدس در محل ماووت به درجه رفیع شهادت نائل آمد و شهید علی میرزا ترابی نیز در سال 1364 در عملیات کربلای 4 به خیل شهدا پیوست.

captcha