ظرفیت‌های مساجد برای تحکیم باورهای دینی جوانان به کار گرفته شود
کد خبر: 3538120
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۰

ظرفیت‌های مساجد برای تحکیم باورهای دینی جوانان به کار گرفته شود

گروه اجتماعی: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان با اشاره به ضرورت توجه به جوانان و جذب آنان به مساجد گفت: باید از ظرفیت‌های مساجد برای تحکیم باورهای دینی جوانان استفاده شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سمنان، آیت الله سید محمد شاهچراغی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان امروز 25 مهر در جمع مدیران کانون های مساجد اظهارکرد: تشکیل کانون‌های مساجد از برکات انقلاب اسلامی است.
وی با اشاره به برخی مأموریت‌ها و وظایف کانون مساجد گفت: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد با محوریت ارزش های دینی و انقلاب اسلامی نقش مهمی را در تحکیم باورهای دینی جوانان می‌توانند ایفا کنند.
 نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به هجمه نرم دشمنان و برنامه‌ریزی های آنان برای جوانان کشور گفت: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد باید با برنامه ریزی سد محکمی در مقابله با جنگ نرم دشمنان باشند.
عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به توان نقش‌آفرینی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی اظهار داشت: در مساجد کارهای فرهنگی خوبی توسط کانون های فرهنگی هنری مساجد، حلقه های صالحین،بسیج، هیات امناء و... برگزار می‌شود.
وی  با بیان اینکه حمایت وتبعیت  از ولایت از مهمترین برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد است خاطر نشان کرد: تقویت و تحکیم عقاید و باورهای دینی ومذهبی،آموزش احکام باید در اولویت برنامه‌های این کانون‌ها باشد.
نماینده ولی فقیه در استان خاطر نشان کرد: همچنین باید احیاء امربه معروف ونهی از منکر، اخلاق مداری و... نیز در رأس فعالیتهای کانون های مساجد باشد.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۴:۵۸
0
0
تقویت باورهای دینی و مذهبی آموزش احکام باید در مساجد به جوانان آموزش داده شود تا از انحراف و گمراهی آنها جلوگیری شود
captcha