این تیم لیگ برتریِ در آستانه انحلال!
کد خبر: 3539020
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۸

این تیم لیگ برتریِ در آستانه انحلال!

وضعیت تیم سیاه جامگان مشخص نیست و مسئولان این تیم هم پاسخ درستی در این مورد نمی دهند. این تیم با توجه به مشکلات مالی که دارد قرار است به شرکت دیگری واگذار شود تا از این وضعیت بحرانی نجات یابد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، باشگاه خبرنگاران نوشت: با وجود اینکه پروژه مزایده این تیم کلید خورده است و حتی در کمال تعجب چند پیشنهاد هم به دست مسئولان این تیم برای خرید این باشگاه رسیده است اما متاسفانه مسئولان این تیم مشهدی اکنون در چراغ خاموش سعی در انتخاب برترین گزینه برای تیم سیاه جامگان دارند.

این تیم اکنون نزدیک به 6 سال است که تحت مالکیت خانواده عباسی اداره می شود اما در طول این مدت آن قدر مشکلاتش زیاد بوده که خانواده عباسی هم نتوانسته اند از پرداخت حق و حقوق کادر فنی و بازیکنان این تیم بر آیند.

حتی آنها امیدوار بودند سازمان لیگ از طریق یکی از اپراتورهای تلفن همراه پول به حساب آنها واریز کند تا هزینه های جاری باشگاه را از این طریق تامین کنند، اما قطع همکاری سازمان لیگ با این اپراتور سبب شد تا دست مشهدی ها از رسیدن به پول کوتاه بماند.

آخرین تیر عباسی هم به هدف نخورد تا در نهایت وی تصمیم گرفت امتیاز تیمش را به شرکت دیگری واگذار کند تا اعطای این تیم را به لقایش ترجیح دهد.

نکته قابل تامل این است که حتی رویانیان که برای کمک به مشکلات مالی سیاه جامگان به کادر هیئت مدیره این تیم مشهدی اضافه شده بود هم نتوانست در کمال ناباوری کاری برای این تیم انجام دهد و اکنون هم از مسئولیت در این تیم مشهدی شانه خالی می کند.

حال باید دید با توجه به مشکلات مالی که گریبانگیر این تیم مشهدی شده است آیا این باشگاه هم به سرنوشت های تیم های ابومسلم و پیام خراسان دچار شده و از فوتبال کشورمان پاک خواهد شد یا آنکه شاهد اتفاقات دیگری در ادامه فصل در این تیم خواهیم بود؟

در همین راستا برای جویا شدن از آخرین وضعیت فعلی تیم سیاه جامگان با محمدرضا رویانیان تماس گرفتیم و وی اظهار داشت: شما می توانید درباره اخرین وضعیت فعلی تیم سیاه جامگان از علی عباسی مدیر عامل تیم سوال بپرسید و من دلیلی نمی بینم که بخواهم جواب شما را بدهم
captcha