آمریکا در رأس فتنه‌انگیزی‌های داعش قرار دارد
کد خبر: 3539427
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۲

آمریکا در رأس فتنه‌انگیزی‌های داعش قرار دارد

گروه اجتماعی: فرمانده لشکر عملیاتی ۳۱عاشورا، با بیان این‌که آمریکا در رأس فتنه‌انگیزی‌های داعش در عراق و سوریه قرار دارد، گفت: مسلمانان به ویژه شیعیان در طول تاریخ هیچ‌گاه اجازه نداده‌اند که به ساحت اهل بیت عصمت و طهارت جسارت شود، جنگ علیه داعش، نه جنگ آب و خاک و نه جنک سیاسی است، بلکه جنگی اعتقادی است .

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان‌شرقی، سردار اصغر عباسقلی‌زاده، از فرماندهان جبهه مقاومت اسلامی و فرمانده لشکر عملیاتی سپاه عاشورا، عصر امروز 29 مهرماه در نشست «عصری با مدافعان حرم» در حاشیه چهاردهمین نمایشگاه کتاب و چهارمین نمایشگاه قرآن تبریز اظهار کرد: نبرد حق و باطل از ابتدای خلقت بوده و تا قیام قیامت نیز ادامه خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: قیام حضرت اباعبدالله الحسین(ع) علیه حکومت فاسد یزید نیز تجلی نبرد حق علیه باطل بوده است، انقلاب اسلامی ایران و هشت سال دفاع مقدس را نیز می‌توان نمونه‌هایی عینی از قیام مظلومان علیه مستکبران دانست، در عصر حاضر نیز جبهه مقاومت اسلامی مقابل جبهه کفر داعشی قرار گرفته است .

 این رزمنده جبهه مقاومت اسلامی ادامه داد: همان فتنه‌ای که در دوران صدر اسلام؛ با شعار تکبیر علیه اهل بیت قرار گرفت، امروز در سپاه کفر داعش تجلی یافته‌ است، جنگ علیه داعش؛ نبردی علیه تفکر افراطی‌گری و ضداسلامی است، باید دانست که حامیان جبهه داعش، آمریکا، انگلیس، اسرائیل و دیگر کشورهای عربی و مرتجع خودفروخته حوزه خلیج فارس هستند .

سردار عباسقلی‌زاده، با بیان این‌که اگر امروز متوجه فتنه انگیری دشمنان نباشیم و جبهه مقاومت اسلامی را تقویت نکنیم، همان جریان صدر اسلام و انحراف امت اسلامی تکرار خواهد شد، گفت: استکبار جهانی در فتنه اخیر به دنبال از بین بردن انقلاب اسلامی و توقف خیزش های مستضعفان جهان علیه ظالمان است.

وی، تصریح کرد: تجربه شش سال اخیر نشان داده؛ هر کجا داعش و دیگر گروهک‌های تروریستی تحت فشار قرار گرفته‌اند، آمریکا به بهانه مذاکرات، آتش‌بس و توقف جنگ به حمایت و تجدید قوای تروریست‌ها پرداخته‌اند. اگر مدافعان حرم اهل بیت در عراق و سوریه نبودند، امروز مرقد مطهر اهل بیت عصمت و طهارت با خاک یکسان شده و جبهه کفر حرکت به سمت ایران را آغاز کرده بود .

 این فرمانده جبهه مقاومت اسلامی با تأکید بر این‌که رسالت امروز امت اسلامی آن است که شمر و یزیدهای زمان را بشناسند، خاطرنشان کرد: حقیقت امر آن است که عربستان، آمریکا و رژیم صهیونیستی پیرو همان سبکی هستند که یزید در سال 61 هجری پیگیر آن بود، اگر با تأسی از حضرت سیدالشهدا(ع) وارد میدان نشده بودیم، دیگر اثری از تشیع باقی نمانده بود.

 سردار عباسقلی‌زاده با تأکید بر این‌که ملت ایران فرزندان عاشورا و مکتب سیدالشهدا هستند؛ گفت: توطئه امروز دشمنان رفاه‌زدگی و تغییر سبک زندگی ملت ایران است، شبکه‌های ماهواره‌ای غرب به دنبال فراموشی شور و شعور حسینی در ممالک اسلامی هستند، غافل از این‌که ملت ایران سال‌هاست که امتحان خود را پس داده است.

captcha