ایکنا در شناسایی نخبگان قرآنی اهتمام ورزد
کد خبر: 3539684
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۲
جبارزاده:

ایکنا در شناسایی نخبگان قرآنی اهتمام ورزد

گروه فعالیت‌های قرآنی: استاندار آذربایجان‌شرقی، گفت: خبرگزاری ایکنا در استان باید آنقدر فعال باشد که تمام اخبار و فعالیت‌های قرآنی را به طور کامل و دقیق منعکس کرده و در شناسایی نخبگان قرآنی اهتمام کامل بورزد به طوری که این افراد حداقل روزی یکبار به سایت سرزده و اخبار قرآنی استان را پیگیر شوند.

اسماعیل جبارزاده، استاندار آذربایجان‌شرقی با حضور در غرفه خبرگزاری ایکنا در چهارمین نمایشگاه قرآن کریم و عترت تبریز در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان‌شرقی، گفت: سایت خبرگزاری ایکنا در استان باید آنقدر فعال باشد که تمام اخبار و فعالیت‌های قرآنی را به طور کامل و دقیق منعکس کرده و در شناسایی نخبگان قرآنی اهتمام کامل بورزد به طوری که این افراد حداقل روزی یکبار به سایت سرزده و اخبار قرآنی استان را پیگیر شوند.

وی، خاطر نشان کرد: طبق آمار سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی بالغ بر 80 هزار نفر در کلاس‌های قرآنی شرکت می‌کنند و مخاطبان شما فقط حافظین قرآن نیستند بلکه کسانی هم که با قرآن انس دارند نیز در این کلاس‌ها شرکت کرده و جزو مخاطبین خبرگزاری بین‌المللی قرآنی ایکنا هستند.

جبارزاده در ادامه در خصوص برگزاری نمایشگاه گفت: هم از نظر تعداد ناشران و هم میزان بازدیدکننده نمایشگاه چهاردهم نسبت به سال‌های گذشته وضعیت بهتری دارد، این نمایشگاه تنها فرصتی برای ارائه کتاب نیست، بلکه فرصتی برای ایجاد شوق و انگیزه و همچنین ترغیب مردم برای انس با کتاب و کتابخوانی است.

استاندار آذربایجان‌شرقی ادامه داد: یکی از آثار و برکات نمایشگاه کتاب تبریز ترویج گفتمان فرهنگی به عنوان گفتمان غالب میان مردم و مسؤولان است، البته باید به این نکته مهم توجه داشت که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ادارات کل در استان‌ها نمی‌توانند به تنهایی در عرصه کتاب و کتابخوانی مؤثر واقع شوند.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۴:۵۱
0
0
شناسائی نخبگان قرآنی تاثیرات خوبی به دنبال دارد
captcha