شناسایی و تجلیل از فعالان نماز در فضای مجازی/ خود را معرفی کنید
کد خبر: 3539730
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۲

شناسایی و تجلیل از فعالان نماز در فضای مجازی/ خود را معرفی کنید

گروه شبکه اجتماعی: مدیر روابط عمومی و امور استان‌های ستاد اقامه نماز با اعلام خبر تجلیل از فعالان عرصه نماز در فضای مجازی، از تمامی افرادی که فعالیتی در این خصوص داشته‌اند خواست خود را به این ستاد معرفی کنند.

مسعود دریس، مدیر روابط عمومی و امور استان‌های ستاد اقامه نماز در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از تمامی افرادی که در فضای مجازی با محور نماز فعالیتی داشته‌اند درخواست کرد خود را به این ستاد معرفی کنند.

وی با اشاره به غفلت‌های صورت گرفته در خصوص توجه به فعالان فضای مجازی، اعلام کرد: تمامی افرادی که هرگونه فعالیتی با موضوع نماز در فضای مجازی‌ داشته‌اند اعم از طراحی و ساخت سایت، وبلاگ، ساخت اپلیکیشن، کتاب‌‌انیمیشن، پوستر، ایجاد پیج، مصاحبه و تولید خبر در خصوص نماز، و ... نام و نام خانوادگی خود را به همراه کاری که انجام داده‌اند به شماره 1000017 پیامك کنند.

دریس اعلام کرد: با یک پیامک دیگر اطلاعات تکمیلی از افراد درخواست شده و سپس اقدامات و کارهای صورت گرفته در فضای مجازی بررسی و بهترین اقدامات در بیست و پنجمین اجلاس سراسری نماز که در آذرماه سال جاری برگزار می‌شود، مورد تجلیل قرار می‌‌گیرد.

دریس افزود: سال گذشته از نرم‌افزار موبایلی مرتبط با نماز تجلیل شد اما امسال تلاش داریم فعالان این حوزه را شناسایی و از آنها تجلیل کنیم، البته اقدامات تکمیلی و گسترده ما در این خصوص سال آینده انجام می‌شود که شامل ایجاد بانک ایده‌پردازان نمازی، برگزاری گردهمایی فعالان نماز در فضای مجازی و هم‌اندیشی در خصوص فعالیت‌ها خواهدبود.

وی در پایان گفت: در اربعین سال جاری نمایشگاهی با محور نماز و نماز ظهر عاشورا در مسیر زائران پیاده‌روی اربعین در شهر کرد برگزار خواهدشد.

شناسایی و تجلیل از فعالان نماز در فضای مجازی/ خود را معرفی کنید

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۰:۵۱
0
0
باعث گسترش و ترویج فرهنگ نماز می‌شود
captcha