شهدا شناسنامه حقیقی ملت هستند
کد خبر: 3539737
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۴

شهدا شناسنامه حقیقی ملت هستند

گروه فرهنگی: فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: هر قوم و هر ملتی با یک شناسنامه معرفی می‌شود و شناسنامه ملت ایران، شهدا هستند، اگر شهدا نبودند و اگر فرهنگ جهاد و شهادت در ملت ما وجود نداشت، دشمنان به‌ راحتی جرأت تعدی به این خاک را پیدا می‌کردند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن( ایکنا) از سیستان و بلوچستان، سردار حسین معروفی، فرمانده سپاه سلمان استان روز گذشته در یادواره شهید حبیب لکزایی که در شهرستان نیمروز برگزار شد، گفت: امروز جنگ نرم، حربه اصلی دشمن برای رسیدن به اهدافی است که در جنگ سخت نتوانست به آن‌ها دست پیدا کند.
وی اظهار کرد: یکی از مهمترین راه‌هایی که برای مقابله با جنگ نرم وجود دارد، الگوبرداری از منش و رفتار شهداست. شهدایی همچون سردار لکزایی که فرزند انقلاب بودند و همه وجودشان را برای ادای دین خدا ایثار کردند، می‌توانند بهترین الگوی جوانان و مسؤولان باشند.

شهدا شناسنامه حقیقی ملت هستند
فرمانده سپاه سلمان استان بیان کرد: شهدا یکی از مؤلفه‌های بزرگ قدرت نرم ایران اسلامی هستند که علاوه بر اعطای قدرت و شوکت، حوزه بازدارندگی ما را نیز بالا برده‌اند. اگر به دنبال اقتدار نظام اسلامی هستیم، باید پیرو خط شهدا باشیم.
وی افزود: هر قوم و هر ملتی با یک شناسنامه معرفی می‌شود و شناسنامه ملت ایران، شهدا هستند، اگر شهدا نبودند و اگر فرهنگ جهاد و شهادت در ملت ما وجود نداشت، دشمنان به‌راحتی جرأت تعدی به این خاک را پیدا می‌کردند.

شهدا شناسنامه حقیقی ملت هستند
فرمانده سپاه سلمان سیستان وبلوچستان اظهار کرد: شهید حبیب لکزایی به منظور حفظ اسلام، قرآن و انقلاب در نبردی نابرابر در کربلای ایران و در شلمچه چشمش را هدیه کرد و پهلویش نیز شکافته شد.
وی افزود: تا قبل از شهادت این عزیز آشنایی اندکی با ایشان داشتم اما بعد از شهادت به حقایقی عجیب و بزرگ رسیدم که می‌تواند برای ما و برای جامعه یک الگوی حقیقی و عملی باشد، الگویی که اگر ما از آن پیروی کنیم مصونیت دنیا و آخرت را خواهیم داشت.
معروفی با بیان اینکه شهدا زنده و چراغ حقیقی راه ما هستند، عنوان کرد: یادواره سردار لکزایی نه تنها مراسم فاتحه خوانی نیست بلکه مراسم فتوحات انقلاب اسلامی، سربلندی، عزت و شرف ملت ایران است.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۲:۴۶
0
1
شهدا از تمام وجودشان برای پاسداری از دین اسلام فدا کردند و این بهترین الگو برای جوانان و مسئولان باشد.
captcha