اجرای دو طرح قرآنی در دارالقرآن امام علی(ع) امیدیه
کد خبر: 3539771
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۵

اجرای دو طرح قرآنی در دارالقرآن امام علی(ع) امیدیه

گروه فعالیت‌های قرآنی: دو طرح سفیران قرآن و کلاس‌های بهشتی در دارالقرآن امام علی(ع) امیدیه و با هدف کشف استعدادهای نو جهت شرکت در مسابقات قرآن کریم دانش‌آموزی اجرا شده است.

مریم حسن‌زائری، مدیر دارالقرآن امام علی(ع) اداره آموزش و پرورش شهرستان امیدیه در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، از برگزاری دو طرح «سفیران قرآن» و «کلاس‌های بهشتی» در این دارالقرآن خبر داد.

وی با اشاره به اینکه در طرح سفیران قرآن با استفاده از رتبه‌آوران مسابقات قرآن دانش‌آموزی در سال‌های گذشته، جهت آشنایی دانش‌آموزان با رشته‌های مسابقات دانش‌آموزی قرآن در مدارس اجرا شده است، افزود: 6 نفر از دانش‌آموزان رتبه آور مسابقات قرآنی در مرحله‌های استانی و کشوری در این طرح با این مؤسسه در حال همکاری هستند و این طرح تا پایان هفته جاری ادامه خواهد یافت.

حسن زائری با اشاره به اینکه طرح «کلاس‌های بهشتی» نیز از نیمه آبان‌ماه در این دارالقرآن اجرا خواهد شد، افزود: این طرح با هدف حضور دانش‌آموزان دختر و پسر مقطع ابتدایی در زمان مشخص شده در محیط دارالقرآن اجرا خواهد شد. در این طرح با برگزاری مسابقات قرآنی و هنری، استعدادهای نو جهت شرکت در مسابقات کشف خواهند شد.

مدیر دارالقرآن امام علی(ع) اداره آموزش و پرورش شهرستان امیدیه گفت: در این دارالقرآن 9 مربی در حال فعالیت هستند که 6 نفر از آن‌ها به صورت آزاد و 3 نفر آن‌ها از سهمیه دارالقرآن از سوی اداره آموزش و پرورش هستند.

وی یادآور شد: دارالقرآن امام علی(ع) امیدیه با ظرفیت پذیرش 200 قرآن‌آموز در پایه‌های مختلف اقدام به برگزاری دوره‌های قرآنی روخوانی، روانخوانی، تجوید، حفظ جزء 30 و کل و مفاهیم به همراه برگزاری کارگاه‌هایی ویژه رشته مسابقات قرآن کریم دانش‌آموزی کرده است.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۵:۱۴
0
0
هدف از برگزاری این طرح کشف استعدادهای جدید جهت شرکت در مسابقات قرآن کریم دانش‌آموزی است
captcha