فراخوان ثبت نام آزمون اعطای مدرک حفظ قرآن به 3 زبان فارسی، عربی و انگلیسی
کد خبر: 3539806
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۷
از سوی جامعةالقرآن استان تهران صورت گرفت؛

فراخوان ثبت نام آزمون اعطای مدرک حفظ قرآن به 3 زبان فارسی، عربی و انگلیسی

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: آزمون اعطای مدرک حفظ قرآن به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی از سوی جامعةالقرآن الکریم استان تهران به بانوان حافظ علاقه‌مند انجام می‌گیرد.

منیر روحی، مسئول روابط عمومی مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت جامعةالقرآن الکریم و اهل‌البیت(ع) استان تهران در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ضمن بیان این مطلب گفت: آزمون اعطای مدرک حفظ قرآن کریم به حافظان علاقه‌مند 12 آذرماه انجام می‌گیرد.
وی با اشاره به بازه زمانی ثبت نام در این آزمون، عنوان کرد: تمامی حافظ علاقه‌مند از 20 مهرماه تا 30 آبان‌ماه فرصت دارند تا از طریق مراجعه به پایگاه اینترنتی جامعةالقرآن الکریم استان تهران به نشانی http://www.jqk.ir مراجعه کنند.
روحی با اشاره به اینکه ثبت نام از بانوان در دو شعبه رسالت و امام حسین(ع) مراجعه کنند، اظهار کرد:  شعبه رسالت جامعةالقرآن در بزرگراه رسالت شرقی، نبش اتوبان باقری، روبروی راهنمایی و رانندگی منطقه5 قرار دارد. همچنین شعبه امام حسین(ع) نیز در میدان امام حسین، خیابان مازندران، کوچه پاک جسم، بن‌بست سوم واقع شده است.
مسئول روابط عمومی مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت جامعةالقرآن اضافه کرد: این آزمون به صورت شفاهی و در 12 آذرماه از ساعت 9 تا 14:30 در شعبه امام حسین(ع) واحد بانوان برگزار می‌شود. همچنین برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 77509462 تماس بگیرند.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
جمشید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۵:۳۸
1
0
واقعا حافظ قرآن داشتن چقدر در حل معضلات جامعه تاثیر داره اینهمه هزینه های جور وا جور میکنیم ولی در سطح جامعه هیچ باز خوردی هم پیدا نیست
captcha