مسابقه ختم نهج‌البلاغه در ملایر برگزار می‌شود
کد خبر: 3539821
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۲

مسابقه ختم نهج‌البلاغه در ملایر برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات شهرستان ملایر گفت: مسابقه بزرگ ختم نهج‌البلاغه از دوم آبان‌ماه آغاز و طی 313 روز در عید غدیر خم سال 96 به پایان خواهد رسید.

ایرج یار‌محمدی، کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از همدان، اظهار کرد: نهج‌البلاغه کتاب و گنجینه‌ ارزشمندی است که در اختیار مسلمانان و به ویژه شیعیان قرار دارد.
وی افزود: این کتاب، سرشار از نکات و آموزه‌های ارزشمند و والایی است که می‌تواند زندگی دنیا و آخرت انسان را تحت تأثیر قرار دهد، «جرج جنداق نویسنده مشهور مسیحی می‌گوید: من نهج‌البلاغه حضرت علی(ع) را 200 بار خوانده‌ام» حال ما انسان‌ها و شیعیان علی(ع) تا چه اندازه با این کتاب آشنا هستیم؟
یار‌محمدی بیان کرد: مسابقه بزرگ ختم نهج‌البلاغه از دوم آبان ماه آغاز و طی مدت 313 روز به پایان خواهد رسید، بر اساس این طرح، شرکت کنندگان از دوم آبان ماه سال جاری می‌توانند ختم نهج‌البلاغه و به طور ویژه ترجمه آغاز کنند و همه روزه قسمتی از این کتاب را که در قالب یک صفحه است قرائت ‌نمایند تا در مدت 313 روز در روز عید غدیر خم 96 موفق به ختم کامل نهج‌البلاغه شوند.
وی اضافه کرد: همچنین سوالات مسابقه به تعداد 313 سوال تستی از کتاب «نهج‌البلاغه با ترجمه محمد دشتی» طراحی شده است که علاقمندان می‌توانند همه روزه از دوم آبان ماه به سوالات پاسخ دهند، قابل ذکر است مهلت ثبت نام تا دوم آبان ماه ادامه دارد و علاقمندان جهت ثبت نام و دریافت قطعات و سوالات مربوطه می‌توانند به سایت تبیان همدان به آدرس www.tebyan-hamedan.ir  و یا کانون قرآن اداره تبالیغات اسلامی ملایر واقع در میدان قائم(عج)- ابتدای بلوار فاطمیه مراجعه و یا باشماره 33350001-3 تماس حاصل نمایند.
این کارشناس قرآن تبلیغات اسلامی ملایر ادامه داد: سوالات مسابقه برای شرکت کنندگانی که به اینترنت دسترسی ندارند در قالب یک دفترچه تنظیم و تهیه خواهد شد و در اختیار آنها قرار خواهد گرفت تا پایان 313 روز به سوالات پاسخ داده و به ما تحویل دهند همجنین در جشن عید غدیر 96، جوایز ارزنده‌‌ای به 110 نفر از شرکت کنندگان اهدا خواهد شد.
captcha