گزارش معاونت قرآن و عترت در زمینه نمایشگاه قرآن ارائه شد
کد خبر: 3540117
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۴

گزارش معاونت قرآن و عترت در زمینه نمایشگاه قرآن ارائه شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: در جلسه مجمع مشورتی شورای توسعه فرهنگ قرآنی شورای عالی انقلاب فرهنگی که به ارائه گزارش برگزاری بیست و چهارمین نمایشگاه قرآن کریم اختصاص داشت، گزارش معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پیرامون این موضوع ارائه شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی انقلاب فرهنگی، جلسه 76 مجمع مشورتی شورای توسعه فرهنگ قرآنی شورای عالی انقلاب فرهنگی در محل معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

در این جلسه که به ارائه گزارش برگزاری بیست و چهارمین نمایشگاه قرآن کریم اختصاص داشت، گزارش معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پیرامون این موضوع ارائه شد.

در این گزارش با اشاره به لزوم همکاری بیشتر همه دستگاه‌ها در برگزاری بهینه این فعالیت فرهنگی، برخی از مشکلات و موانع مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

پس از ارائه این گزارش، اعضای مجمع مشورتی مواردی مانند شفاف نبودن مسائل مالی این نمایشگاه، فعال نبودن بخش بین‌الملل، لزوم وجود دبیرخانه دائمی این نمایشگاه و ساماندهی زمان برگزاری را مورد اشاره قرار داده و بر لزوم فراهم کردن زمینه برای رفع این مشکلات تأکید کردند.

اعضای مجمع مشورتی همچنین دعوت از چهره‌های بین‌المللی به عنوان مهمان ویژه، ایجاد شهر قرآنی و ارائه محصولات جدید قرآنی را نیز مورد تأکید قرار دادند.

در پایان این جلسه مقرر شد جهت ارزیابی و ارتقای نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم و برگزاری این نمایشگاه در سه سطح منطقه‌ای، ملی و بین‌المللی، معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیرخانه شورای توسعه فرهنگ قرآنی با کمک همه افراد صاحبنظر راهکارهای اجرایی را تدوین و به شورای توسعه فرهنگ قرآنی پیشنهاد کنند.

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۴:۰۲
0
0
گزارش معاونت قرآن و عترت باعث رفع مشکلات و ایرادات می‌شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۰۹:۲۹
0
0
با ارائه گزارش به رفع مشکلات کمک زیادی می‌کند
captcha