دشمن برای تحریف فرهنگ عاشورایی تلاش می‌کند
کد خبر: 3540522
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۸
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه شهداء آذربایجان غربی:

دشمن برای تحریف فرهنگ عاشورایی تلاش می‌کند

گروه فرهنگی: مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه شهداء آذربایجان غربی گفت: دشمن در تلاش است تا فرهنگ عاشورایی را تحریف کرده و فرهنگی تحریف شده را در رگ های جامعه تزریق کند که باید مراقب این قضیه باشیم.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از آذربایجان‌غربی، حجت الاسلام عبدالرحیم نجف قلی زاده سرایی روز گذشته 2 آبان ماه در مراسم تودیع و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت گفت: دشمن تمام تلاش خود را بکار گرفته است تا از طریق جنگ نرم و تهاجم فرهنگی، ارزش ها و اعتقادات کشورمان را تحت تاثیر قرار دهد.
وی تصریح کرد: باید در این زمینه اقدامات مناسبی صورت گیرد تا نقشه های شوم دشمنان نقش بر آب شود.
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه شهداء آذربایجان غربی افزود: هنر انقلاب در کشورمان ایجاد تحول، خود باوری و تفکر اسلامی است، چنانچه روزی مقابله با آمریکا و ناوهای آمریکایی در حد فکر بود، امروز با خود باوری و اتکا به داخل، موشک‌هایی ساخته شده است که لرزه بر اندام دشمنان و خصوصا آمریکا می اندازد.
به گفته وی دشمن در تلاش است تا فرهنگ عاشورایی را تحریف کرده و فرهنگی تحریف شده را در رگ های جامعه تزریق کند که باید مراقب این قضیه باشیم.
حجت الاسلام نجف قلی زاده سرایی با اشاره به اینکه ملتی که در آن شهادت وجود دارد، ذلت و خاری را قبول نمی کند، گفت: شعار نه شرقی و نه غربی امام خمینی(ره) تمام معادلات و نقشه های دشمنان را نقش بر آب کرد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه شهداء آذربایجان غربی افزود: دشمنان از اقتدار و قدرت نظامی ایران هراس دارند، آنها اگر ذره ای احساس می کردند که می توانند کاری بکنند لحظه ای درنگ نمی کردند.
یادآور می‌شود، در این جلسه از خدمات و فعالیت های حجت الاسلام محمد قنبری بارونی تجلیل و حجت الاسلام وحید شعیبی به عنوان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت معرفی شد.
captcha