گزارشی از بخش شفاهی جشنواره قرآنی تربیت و تعالی شهرداری + عکس
کد خبر: 3540757
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۹

گزارشی از بخش شفاهی جشنواره قرآنی تربیت و تعالی شهرداری + عکس

گروه مسابقات: بخش شفاهی دومین جشنواره قرآنی تربیت و تعالی ویژه کارکنان و خانواد‌ه‌های آنان در بخش آقایان برگزار شد.

گزارشی از بخش شفاهی جشنواره قرآنی تربیت و تعالی شهرداری
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، بخش شفاهی دومین جشنواره قرآنی تربیت و تعالی ویژه شاغلان و خانواده‌های کارکنان شهرداری تهران ویژه آقایان امروز، چهارم آبان‌ماه در مجموعه باغ گلستان برگزار شد.
این مسابقات در رشته‌های حفظ و قرائت در یک سالن و در رشته‌های اذان و ترتیل در سالن دیگری از این مجموعه از ساعت 9 صبح آغاز شد و تا اتمام رقابت آخرین متسابق ادامه خواهد داشت.
بنابر این گزارش طی این دوره از جشنواره 490 نفر از آقایان در دو مقطع زیر 16 سال و بالای 16 سال باهم به رقابت پرداختند. از ویژگی‌های این جشنواره حضور 17 حافظ کل قرآن زیر 9 سال است.
در دومین جشنواره تربیت وتعالی نونهالان در رشته‌های حفظ، اذان و قصار السور باهم به رقابت پرداختند. همچنین ثبت نام از علاقه‌مندان به حضور در این جشنواره در هنگام برپایی جشنواره تا ساعت 16 و اخذ آزمون تعیین سطح از دیگر ویژگی‌هاییست که می‌توان به آن اشاره کرد.
یادآور می‌شود، این جشنواره به همت معاونت توسعه منابع انسانی، اداره‌کل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی در مجموعه باغ گلستان واقع در خیابان آزادی، خیابان جیجون، خیابان کمیل، بین خوش و رودکی بدر حال برگزاری است. همچنین رقابت بانوان نیز فردا، پنجم آبان‌ماه برگزار خواهد شد.
لازم بذکر است؛ گروهی از قاریان و داوران بین‌المللی کشورمان به همراه سه نفر از منتخبان نخستین جشنواره قرآنی تربیت و تعالی، داوری و قضاوت این دوره از مسابقات را برعهده دارند. همچنین اختتامیه این جشنواره نیز همزمان با هفته وحدت و همراه با تجلیل از برگزیدگان و منتخبان هر رشته انجام می‌شود.
گزارش تصویری این رقابت‌ها را اینجا ببینید.
captcha