اعزام 90 نفر از حافظان شعب مکتب القرآن ثارالله(ع) به مشهد
کد خبر: 3540775
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۶

اعزام 90 نفر از حافظان شعب مکتب القرآن ثارالله(ع) به مشهد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: مدیر شعبه مکتب القرآن ثارالله شهرستان خرامه از اعزام 90 نفر از حافظان قرآن کریم این شعبه قرآنی به سفر زیارتی مشهد مقدس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه خبری اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور «اتقان نیوز»، زینب زارعی، مدیر شعبه قرآنی ثارالله(ع) شهرستان خرامه گفت: در آستانه فرا رسیدن ایام اربعین حسینی تعداد 90 نفر از بانوان حافظ این مجوعه قرآنی به زیارت هشتمین امام شعیان مشرف می‌شوند.
وی افزود: برنامه‌های متنوع قرآنی و فرهنگی در طول سفر جهت معنوی‌تر شدن این سفر زیارتی برنامه‌ریزی شده که از جمله آن می‌توان به دعوت از سخنرانان و مداحان استانی و کشوری و همچنین برگزاری مراسم محفل انس با قرآن اشاره کرد.
زارعی تصریح کرد: هدف از برگزاری چنین سفرهای زیارتی اجر نهادن به مقام حافظان و قاریان کلام وحی است که با کمک خیرین و مسئولین مؤسسه موقوفه مکتب‌القرآن ثارالله(ع) برگزار می‌شود.
وی در پایان یادآور شد: مؤسسه موقوفه مکتب‌القرآن ثارالله(ع) از خیران نیک‌اندیش دعوت می‌کند در برگزاری مراسم‌ها، فعالیت‌های قرآنی و اعزام حافظان، قاریان و مربیان قرآن کریم مشارکت کرده و در این مراسم‌های معنوی و الهی خود را سهیم کنند.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۰۹:۲۸
0
0
با اعزام قاریان به مشهد مقدس اجر نهادن به مقام قاریان را نشان می‌دهد و باعث انگیز بیشتر در آنها می‌شود
captcha