هم‌اندیشی 60 استاد تفسیر با حضور آیت‌الله سبحانی
کد خبر: 3540878
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۶
به میزبان دارالقرآن علامه طباطبایی انجام می‌گیرد؛

هم‌اندیشی 60 استاد تفسیر با حضور آیت‌الله سبحانی

گروه حوزه‌های علمیه: هم‌اندیشی 60 نفر از اساتید تفسیر قرآن که طی ماه مبارک رمضان به استان‌های دیگر اعزام شده بودند، فردا، ششم آبان‌ماه در دارالقرآن علامه طباطبایی قم برگزار می‌شود.

هم‌اندیشی 60 نفر از اساتید تفسیر قرآن با حضور آیت‌الله سبحانی

مرتضی نجفی‌قدسی، مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ضمن بیان این مطلب گفت: از 60 نفر از اساتید تفسیر قرآن که ماه مبارک رمضان برای امر تبلیغ به استان‌های دیگر اعزام شده بودند، به منظور حضور در هم‌اندیشی دعوت به عمل آمده است.

وی با اشاره به اینکه همایش فوق فردا، پنج‌شنبه، ششم آبان‌ماه برگزار می‌شود، ادامه داد: این جلسه هم‌اندیشی با حضور آیت‌الله سبحانی پیرامون تشریح اهمیت امر تبلیغ انجام می‌گیرد.

نجفی‌قدسی درخصوص کلاس‌های تفسیر سایر اساتید این دارالقرآن اظهار کرد: همچنین جلسه درس تفسیر آیت‌الله استادی، استاد تفسیر حوزه علمیه قم پس از تعطیلات با تفسیر سوره مؤمنون در این مرکز آغاز شده است که این جلسه دوشنبه‌ها از ساعت 16 برگزار می‌شود..

مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی تشریح کرد: جلسه تفسیر حجت‌الاسلام رضایی اصفهانی، رئیس دانشگاه عالی قرآن و حدیث المصطفی(ص) نیز همزمان با دوره جدید تحصیلی حوزه علمیه نیز درس تفسیر اجتماعی قرآن را شروع کرده‌اند که تا به الان چندین جلسه آن تشکیل شده است. همچنین این کلاس‌ها طی روزهای شنبه از ساعت 16 تا 19 برپا می‌شود.

captcha