ایجاد 100 موکب پذیرایی از زائران اربعین در مهران
کد خبر: 3540883
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۲
عسگری عنوان کرد:

ایجاد 100 موکب پذیرایی از زائران اربعین در مهران

گروه اجتماعی: معاون امور هماهنگی و اقتصادی استاندار ایلام گفت: بیش از 100 موکب برای پذیرایی از زائران اربعین حسینی در ایلام در مسیر تردد زائران پیش‌بینی‌شده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از ایلام، حشمت‌الله عسگری، معاون امور هماهنگی و اقتصادی استاندار ایلام روز گذشته چهارم آبان ماه در جلسه ستاد پشتیبانی اربعین استان ایلام، اظهار کرد: همه تمهیدات لازم برای خدمات‌دهی مناسب به زائران اربعین حسینی در مرز بین‌المللی مهران اندیشیده شده است.
وی افزود: 10 ایستگاه به ‌عنوان ایستگاه‌های ثابت برای اسکان و راه‌اندازی موکب‌های خدمات‌دهی به زائران اربعین حسینی در مرز بین‌المللی مهران پیش‌بینی‌شده و قرار است در این ایستگاه‌ها 100 موکب از استان ایلام و اقصی نقاط کشور استقرار یابند.
عسگری تصریح کرد: در هر ایستگاه بیش از 4 موکب داریم و در بعضی از ایستگاه‌ها که بزرگ‌تر هستند تا 30 تا 40 موکب مستقر کرده و در بعضی که کوچک‌تر و امکان استقرار موکب‌های کمتری هست تعداد کمتری مستقر می‌شود.
معاون امور هماهنگی و اقتصادی استاندار ایلام گفت: شماره‌حساب‌های کمیته مردمی نیز منتشر و اطلاع‌رسانی شده که مردم می‌توانند نذورات نقدی خود را به شماره‌ حساب‌های اعلام‌ شده از سوی این کمیته واریز کنند و خواهشم از مردم استان ایلام این است که کمک‌های خود را تنها از طریق شماره‌هایی که کمیته مردمی اعلام کرده است واریز کنند.
captcha