ترویج «فرهنگ اشتغال زنان سرپرست خانوار» به همت مؤسسه شمیم معرفت
کد خبر: 3540935
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۲

ترویج «فرهنگ اشتغال زنان سرپرست خانوار» به همت مؤسسه شمیم معرفت

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: مؤسسه شمیم معرفت در راستای اهداف اساسنامه خود به ترویج فرهنگ اشتغال زنان سرپرست خانوار پرداخته است.

مهدی شایان، مدیر مؤسسه شمیم معرفت اصفهان در گفت‌و گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با بیان این مطلب گفت: در اساسنامه مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت شمیم وحی، اهداف و موضوع فعالیت مؤسسه شرح داده شده است که ترویج فرهنگ کار و ایجاد اشتغال برای زنان سرپرست خانوار یکی از آنها است.
وی افزود: نخستین بخشی که مؤسسه قرآنی شمیم معرفت در راس اهداف کاری خود قرار داده است، برپایی کلاس‌های قرآنی، کلاس‌های اجتماعی برای خانواده‌ها و نیازمندان، است.
شایان تصریح کرد: این مؤسسه در بخش خیریه نیز فعالیت‌هایی را داشته است که شامل کمک به خانواده‌های فرزندان چند قلوهای نیازمند، ترویج فرهنگ کار و ایجاد اشتغال برای زنان سرپرست خانوار. بازنشستگان و سالمندان توانا، دانشجویان و معلولان، چاپ و نشر کتاب‌های آموزشی سودمند برای خانواده‌ها، همدلی و کمک به خانواده‌های داغدار نیازمند، ترویج فرهنگ ازدواج و کمک به تامین جهیزیه دختران دم بخت نیازمند از این موارد هستند.
وی با اشاره به اینکه ساختمان فرهنگسرای روستای کبجوان در اختیار این مؤسسه قرار گرفته شده است، بیان کرد: فضایی به منظور فعالیت‌های قرآنی و ایجاد کارآفرینی برای زنان سرپرست خانوار ایجاد شده است، که روز گذشته جلسه ای  به منظور برپایی و حمایت از مشاغل قالیبافی و خیاطی برای آنان برگزار شد که به زودی کلاس‌های آموزشی  با حضور مربیان برگزار می‌شود.
شایان در پایان خاطرنشان کرد: افرادی که مایل هستند در این کار خیر سهیم باشند می‌توانند  مبالغ خود را  به شماره حساب 990159500 و  شماره کارت 6104 3377 9016 2570 بانک ملت به نام خیریه شمیم معرفت واریز کنید.
ترویج «فرهنگ اشتغال زنان سرپرست خانوار» به همت مؤسسه شمیم معرفت
captcha