حمایت یک‌هزار حامی از 242 کودک تحت پوشش کمیته امداد زرندیه
کد خبر: 3540940
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۶
حافظ کمان عنوان کرد:

حمایت یک‌هزار حامی از 242 کودک تحت پوشش کمیته امداد زرندیه

گروه اجتماعی: مدیر کمیته امداد شهرستان زرندیه گفت: در 6 ماهه نخست سال جاری بیش از یک هزار حامی این شهرستان، از 242 یتیم در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین حمایت کرده‌اند.

غلامرضا حافظ کمال، مدیر کمیته امداد شهرستان زرندیه، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، با بیان اینکه طرح محسنین و ایتام از طرح‌های خوب کمیته امداد است که تاکنون نیز با استقبال خیّران و حامیان  شهرستان همراه بوده افزود: ثبتنام در طرح‌های اکرام ایتام و محسنین در طول سال انجام می‌شود و در این طرح حامی با تقبل حمایت مادی و معنوی یک یا چند فرزند یتیم، ماهیانه حداقل 200 هزار ریال به شماره حساب اعلامی جهت واریز به حساب یتیم تحت حمایت واریز می‌کند.
وی افزود: طرح محسنين مرتبط با خانواده‌های نيازمندی است كه در همه ابعاد زندگی دچار مشكلات عديده‌ای شده‌اند كه رويكرد اصلی آن توجه به حفظ شأن و بنيان خانواده با گشودن چتر حمايتی و انفاق‌مدارانه جامعه است.
حافظ کمال ادامه داد: در6 ماهه نخست سال جاری بیش از یک هزار حامی شهرستان زرندیه حمایت از 242 یتیم تحت حمایت را عهده دار بوده‌اند و در سال گذشته در مدت مشابه نیز این تعداد حامی حمایت از 250 کودک نیازمند را عهده‌دار بودند.
حافظ کمال در پایان ضمن تشکر از خیران و حامیان گفت: حمایت از ایتام و اقشار آسیب‌پذیر جامعه از اساسی‌ترین دغدغه‌های کمیته امداد است و کمک‌های مردمی در اسرع وقت به دست نیازمندان رسیده است.
captcha