تحریف اعتقادات، آفت شبکه‌های اجتماعی است
کد خبر: 3540953
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۸

تحریف اعتقادات، آفت شبکه‌های اجتماعی است

گروه فرهنگی: دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان یزد آفت شبکه‌های اجتماعی را تحریف اعتقادات و بازی با عقاید مردم جامعه عنوان کرد و بر لزوم افزایش آگاهی آمرین به معروف تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآنی(ایکنا) از یزد، حجت‌الاسلام محمد فخرالدینی 4 آبان ماه در جمع مدیرعامل و کارکنان شرکت توزیع برق یزد با اشاره به اینکه یکی از آفت‌های شبکه‌های اجتماعی، بازی و تحریف عقاید است تاکید کرد: پذیرش و نشر مطالب بدون تعقل، تدبر و قیاس آن با عقل و دین صحیح نیست.
وی با اشاره به اینکه دشمن می‌خواهد خطوط قرمز را از بین برده و از ابزار تخریب شخصیت بزرگان بهره می‌برد تصریح کرد: یک آمر به معروف نیازمند اطلاعات و آگاهی وسیع است و شرایط امر به معروف را مدنظر قرار می‌گیرد.
حجت‌الاسلام فخرالدینی نخستین مرحله امر به معروف را شناخت واجب و حرام الهی دانست و افزود: واکنش ما نسبت به رفتار افرادی که منکری را مرتکب شده و یقین به اثر گذاری تذکر ما نیست، در مرحله دوم امر به معروف ضروری و در مواقع جرم مشهود، دخالت حکومت نیاز است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود پنهان کردن پول، مرکب و مذهب را مطلوب خواند و آشکار کردن آن را زمینه ساز چشم زخم، دزدی و گرفتار شدن در بلا و مصیبت عنوان کرد. 
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان یزد جلب رضایت پروردگار و کسب جایگاه صدیقین در روز قیامت را به عنوان اجر و مزد صبر در سختی های امر به معروف برشمرد و یادآور شد: طولانی شدن عمر، برتری به دیگران در روز قیامت و نماینده خدا در زمین بودن را از برکات امر به معروف است.
وی متذکر شد: پیش نیاز امر به معروف، خود سازی و سپس اصلاح محیط خانواده، اطرافیان و جامعه است.
تحریف اعتقادات، آفت شبکه‌های اجتماعی است

تحریف اعتقادات، آفت شبکه‌های اجتماعی است

تحریف اعتقادات، آفت شبکه‌های اجتماعی است
captcha