انتخابات شوراهای دانش‌آموزی مدارس جامعة‌القرآن برگزار شد
کد خبر: 3540977
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۳

انتخابات شوراهای دانش‌آموزی مدارس جامعة‌القرآن برگزار شد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: انتخابات شوراهای دانش‌آموزی همزمان در سراسر مدارس و مراکز آموزشی این مؤسسه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت جامعةالقرآن الکریم و اهل‌البیت(ع)، حیدر رستمی، مسئول ستاد امور مدارس مؤسسه فرهنگی جامعةالقرآن الکریم ضمن بیان این مطلب گفت: انتخابات شورای دانش‌آموزی نيز با هدف مشاركت دانش آموزان در برنامه‌های مدارس برگزار شد.
وی ادامه داد: دانش‌آموزان در اين مقطع سنی ياد خواهند گرفت كه چگونه و چه كسانی را انتخاب كنند تا امور مربوط به جامعه پيرامونی آنان كه مدرسه باشد، حل‌ و فصل كنند.
مسئول ستاد امور مدارس با اشاره به اینکه انتخابات دانش‌آموزی اثرات مطلوبی در آینده این افراد دارد، گفت: مدرسه جامعه کوچکی در دل جامعه بزرگ ما است که دانش‌آموزان در یک فرآیند تمرینی می‌آموزند که چگونه به هم نوعان خود احترام گذاشته و از حق و حقوق دیگران به عنوان یک مسئول امانت‌داری کنند.
رستمی اظهار کرد: دانش‌آموزانی که برای عضویت در شورا کاندید می‌شوند باید توانمند و مستعد باشند تا بتوانند در اداره مدرسه، مسئولان را یاری کنند.
مسئول امور مدارس یادآور شد: تکریم دانش‌آموزان، تقویت خودباوری و اعتماد به نفس در آنان، تمرین مشارکت جویی و مسئولیت‌پذیری، توجه به خواسته‌های دانش‌آموزان و توسعه فعالیت‌های گروهی در آنها، از جمله اهداف این انتخابات است.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۸/۰۸ - ۱۰:۱۹
0
0
آنها را برای آینده آموزش می‌دهد که چگونه در سرنوشت جامعه تاثیر گذار و مسئولیت پذیر باشند
captcha