راه‌اندازی فرستنده شبکه قرآن در کوه‌حیدر
کد خبر: 3541117
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۱
پس از انتشار خبری در ایکنا، مدیر شبکه قرآن سیما اعلام کرد:

راه‌اندازی فرستنده شبکه قرآن در کوه‌حیدر

گروه فعالیت‌های قرآنی: محمدحسین محمدزاده، مدیر شبکه قرآن و معارف سیما از راه‌اندازی فرستنده این شبکه در منطقه کوه‌حیدر از روستاهای منطقه بشاگرد استان هرمزگان خبر داد.

فرستنده شبکه قرآن سیما در کوه حیدر
محمدحسین محمدزاده، مدیر شبکه قرآن و معارف سیما در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به اعلام جزئیات راه‌اندازی فرستنده سیمای قرآن در روستای کوه حیدر از روستاهای شهرستان بشاگرد استان هرمزگان پرداخت.
مدیر شبکه قرآن و معارف سیما بیان کرد: اهالی روستای کوه حیدر درخواست داشتند که شرایطی فراهم شود تا بتوانند شبکه قرآن و معارف سیما را دریافت کنند، زمانی که این درخواست مطرح شد در رادیو قرآن مسئولیت داشتم و همان موقع قصد داشتم تا این خدمت قرآنی انجام شود.
وی افزود: روزهای اولی که در سیمای قرآن مسئولیت را بر عهده گرفتم به این مسأله ورود کردم و پس انجام مراحل نامه‌نگاری و... فرستنده این منطقه در اولویت نصب و راه اندازی قرار گرفت و پس از دو تا سه ماه فرستنده آماده نصب و بهره برداری شد.
محمدزاده در مورد زمان افتتاح فرستنده سیمای قرآن در روستای کوه حیدر تصریح کرد: پنجشنبه هفته آینده در تاریخ 13 آبان ماه، محفل قرآنی با حضور قاریانی از تهران و مسئولان قرآنی و مسئولان بلند پایه استان در مسجد کوه حیدر برگزار می‌شود و نصب فرستنده به عنوان یک خدمت قرآنی به مردم عرضه می‌شود تا ثابت کنیم که روستا یا یک منطقه جغرافیایی که اقدام به یک فعالیت قرآنی مانند برگزاری کلاس حفظ قرآن می کند به قدری ارزشمند است که می‌شود به اندازه یک شهر بزرگ به آن رسیدگی کرد.
وی افزود: این برنامه‌ها باید زمینه‌ای باشد برای این که هرچه قدر شهرها و روستاهای دیگر فعالیت قرآنی خودشان را افزایش دهند مسئولان ذیربط فضایی را ایجاد کنند که بنای آن‌ها به توجه بیشتر برای آن‌ها باشد. وظیفه مسئولان هم خدمات بیشتر به آن‌ها هستند.
در پایان یادآور می‌شود تلاش‌های خبرگزاری ایکنا در انعکاس محرومیت روستای کوه حیدر و رساندن صدای درخواست اهالی این روستا در مورد دریافت شبکه قرآن و معارف سیما به گوش مسئولان عامل اصلی در نصب و راه‌اندازی این فرستنده برای مردم روستای کوه‌حیدر بوده است.
گزارش ایکنا از روستای کوه‌حیدر و محرومیت‌های آن که منجر به راه‌اندازی فرستنده در این منطقه شد را با تیتر «امواج شبکه قرآن را به روستای کوه‌حیدر برسانید» ملاحظه نمایید.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۸/۰۸ - ۰۹:۰۲
0
0
با راه اندازی این فرستند برای استفاده علاقمندان از این شبکه خیلی موثر و مفید است
captcha