درهای باز مساجد آمریکا برای مقابله با اسلام‌ستیزی ترامپ
کد خبر: 3541165
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۱

درهای باز مساجد آمریکا برای مقابله با اسلام‌ستیزی ترامپ

گروه بین الملل: مسلمانان سراسرآمریکا با گشودن درهای مساجد به روی غیرمسلمانان، با اطلاعات غلطی که کمپین انتخاباتی «دونالد ترامپ» علیه مسلمانان منتشر می‌کند، مقابله می‌کنند.

درهای باز مساجد در آمریکا برای مقابله با اسلام‌ستیزی ترامپ
به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) به نقل از پایگاه خبری «SBS»، مسلمانان سراسر آمریکا درهای مساجد را به روی مردم گشوده‌اند تا حقیقت اسلام را به مردم معرفی کنند و با اطلاعات غلطی که کمپین انتخاباتی «دونالد ترامپ» علیه مسلمانان منتشر می‌کند، مقابله کنند.
منع مسلمانان از ورود به آمریکا یکی از سیاست‌های خارجی دونالد ترامپ، کاندیدای حزب جمهوری‌خواه آمریکا در آستانه انتخابات ریاست جمهوری این کشور است.
اما مسلمانان با گشودن درهای مساجد خود به روی غیرمسلمانان در حال مقابله با اظهارات غلط و نژادپرستانه این کاندیدای ریاست جمهوری هستند.
آن‌ها امیدوارند که با آموزش به مردم در مورد اسلام و برنامه‌هایی که داخل مساجد اتفاق می‌افتد، بتوانند با تصورات نادرست در مورد دینشان مقابله کنند.
آنا گیونز، یکی از شهروندان مسلمان آمریکا که در انتخابات آتی شرکت خواهد کرد، می‌گوید: سخنانی که از دهان ترامپ بیرون می‌آید، جوکی بیش نیست؛ اما متأسفانه بسیاری از مردم آن را جدی گرفته‌اند.
مرکز اسلامی «سن دیه گو» یکی از مراکز اسلامی سراسر آمریکا است که اقدام به برگزاری روز درهای باز مساجد کرده است.
اویس صدیقی، از مسئولان این مرکز می‌گوید: با برگزاری این برنامه‌ها ما در حال آموزش مبانی اسلام به مردم هستیم.
این جنبش سراسری مسلمانان آمریکا سبب تمایل بیشتر مسلمانان به حضور در عرصه‌های سیاسی و اجتماعی شده است.

captcha