یادواره شهید مدافع حرم سبزوار برگزار شد/ رونمایی از اپلیکیشن «از عشق تا دمشق»
کد خبر: 3541215
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۹

یادواره شهید مدافع حرم سبزوار برگزار شد/ رونمایی از اپلیکیشن «از عشق تا دمشق»

گروه فرهنگی: نخستین یادواره شهید مدافع حرم دیار سربداران با رونمایی از نرم‌افزار «از عشق تا دمشق» در شهر روداب از توابع شهرستان سبزوار برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، نخستین یادواره شهید مدافع حرم دیار سربداران، ظهر امروز، ششم آبان در شهر روداب از توابع سبزوار با حضور جمعی از مسئولان شهر سبزوار و روداب و مردم شهید پرور این بخش برگزار شد.
در این مراسم، حجت‌الاسلام مهدی جلالیان از اساتید و فعالان فرهنگی با بیان اینکه انسان‌های وارسته‌ای که امروز در دفاع از حرم حضرت زینب(س) به شهادت می‌رسند ادامه‌دهنده راه امام حسین(ع) هستند، اظهار کرد: کار این شهدا زمینه‌ساز ظهور حضرت مهدی(عج) است، بنابراین یکی از رسالت‌های مهم مردم در عرصه کنونی ترویج فرهنگ شهادت در جامعه است.
وی با اشاره به توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان اسلام برای ترویج فرهنگ غرب در کشور، افزود:‌ خانواده‌ها به ویژه قشر جوان و نوجوان باید در این زمینه هوشیاری لازم را داشته باشند تا نقشه‌های دشمنان خنثی شود.
در ادامه این مراسم، از اپلیکیشن «از عشق تا دمشق» با محوریت زندگی شهید رضا دامرودی، رونمایی شد. این نرم‌افزار اندرویدی، شامل بخش‌های مختلفی از قبیل «زندگینامه»، «خاطرات»، «وصیت‌نامه»، «نامه به همسر»، «تصاویر»، «فیلم» و «دلنوشته» است.
اپلیکیشن «از عشق تا دمشق» با هدف آشنایی بیشتر با ابعاد مختلف زندگی بسیجی شهیدمهندس رضا دامرودی به سفارش حوزه مقاومت بسیج روداب و سپاه ناحیه سبزوار توسط مجموعه فرهنگی «فانوس» تولید شد که روایتی از زندگی ۲۷ساله اولین شهید مدافع حرم دیار سربداران است.
در انتهای این مراسم معنوی با حضور مسئولان شهر، خانواده شهید و مردم شهید پرور روستای دامرود بر مزار این شهید والا مقام از یادمان این شهید رونمایی شد.
captcha