اعزام 225 دانش‌آموز اراکی به مناطق عملیاتی جنوبی
کد خبر: 3541233
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۷
رضایی خبر داد:

اعزام 225 دانش‌آموز اراکی به مناطق عملیاتی جنوبی

گروه اجتماعی: فرمانده سپاه ناحیه اراک از اعزام 225 دانش‌آموز اراکی به مناطق عملیاتی اروند کنار، هویزه، شلمچه و فتح‌المبین خبر داد.

محمدرضا رضایی، فرمانده سپاه ناحیه اراک، در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، از اعزام دومین کاروان دانش‌آموزی به مناطق علمیاتی جنوب خبر داد و گفت: اعزام راهیان نور دانش‌آموزی همواره با استقبال دانش‌آموزان و والدین قرار دارد و هیچ اجباری برای حضور در این مناطق وجود ندارد.
وی با اشاره به اینکه دومین اعزام کاروان دانش‌آموزی ویژه پسران دانش‌آموز حوزه مقاومت شهید فهمیده 3 سپاه ناحیه اراک انجام می‌شود، تصریح کرد: در این اعزام 225 نفر شرکت دارند که از مناطق عملیاتی نظیر یادمان والفجر۸، اروند کنار، هویزه، شلمچه، عملیات فتح‌المبین بازدید می‌کنند.
رضایی بیان کرد: اعزام کاروان دانش‌آموزی در قالب 5 دستگاه اتوبوس انجام می‌شود که در این سفر، روحانی، راوی، اکیپ امداد و نجات و تدارکات دانش‌آموزان اعزامی را همراهی می‌کنند.
این مقام مسئول در پایان گفت: دانش‌آموزان در قالب یک اردوی سه روزه از پنج‌شنبه ششم آبان‌ماه به مناطق عملیاتی جنوب رهسپار شدند، امیدواریم حضور در این مناطق نقطه عطفی برای حرکت آنها در مسیر شهدا باشد.
captcha