برگزاری مسابقات قرآنی انگیزه فراگیری قرآن را تقویت می کند
کد خبر: 3541242
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۳

برگزاری مسابقات قرآنی انگیزه فراگیری قرآن را تقویت می کند

گروه فعالیت های قرآنی: مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه قدس گیلان با بیان اینکه برگزاری مسابقات قرآنی انگیزه فراگیری قرآن را تقویت می کند، گفت: برای تحقق سبک زندگی اسلامی باید به آموزه های قرآنی رجوع کنیم.

لعیا علی نژاد، مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه قدس گیلان در حاشیه برگزاری فینال حفظ کل مسابقات سراسری قرآن در گفت و گو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، اظهار کرد: اعتقاد داریم باید در کشور جمهوری اسلامی ایران سبک زندگی اسلامی ترویج یابد.

وی افزود: برای تحقق سبک زندگی اسلامی باید به آموزه های قرآنی رجوع کنیم برهمین اساس بانوان و دختران جامعه را باید با این فرهنگ که برخواسته از قرآن است، آشنا کنیم.

علی نژاد با تاکید بر اینکه تربیت قرآنی، بهترین تربیت است، بیان کرد: هیچ کتابی مانند قرآن جامعیت ندارد بر همین اساس یکی از کارهای ما ایجاد مهدهای قرآنی است با هدف اینکه که کودکان از خردسالی با مفاهیم قرآنی رشد یابند.

علی نژاد با تاکید بر تدبیر در قرآن، گفت: برگزاری اینگونه مسابقات قرآنی سبب ایجاد انگیزه برای فراگیری قرآن می شود؛ برای تاثیرگذاری بیشتر سی ونهمین دوره مسابقات سراسری قرآن، در استان نیاز به هم افزایی بیشتر بین ارگان ها است؛ انتظار داریم این مسابقات اثر فرهنگی خوبی بجا گذارد.
captcha