نمایشگاه استکبارستیزی در بیرجند افتتاح می‌شود
کد خبر: 3541473
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۶

نمایشگاه استکبارستیزی در بیرجند افتتاح می‌شود

گروه سیاست و اقتصاد: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی گفت: در روز دوشنبه، 10 آبان نمایشگاه استکبارستیزی حاوی پوسترها و و تصاویری با موضوع استکبارستیزی در محل نگارخانه سینما بهمن بیرجند افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام مرتضی ابراهیم زاده، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی امروز 8 آبان‌ماه، در نشست خبری گفت: 8 تا سیزدهم آبان‌ماه یادآوری خاطرات ماندگاری در تاریخ انقلاب اسلامی است.

وی اظهارکرد: از واقعه تبعید امام تا شهادت دانش آموزان در 13 آبان سال 57 تا ماجرای فتح لانه جاسوسی همه یادآور این است که آنچه ما را به نتیجه می‌رساند، مقاومت در برابر خدعه‌ها و دسیسه‌های استکبار است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه آمریکا و استکبار در بیان امام(ره) شیطان بزرگ نامیده شده، بیان کرد: شیطان اهل فریب، دادن وعده‌های دروغ و تفرقه میان مردم است که همه این خصلت‌ها در استکبار نیز وجود دارد.

ابراهیم‌زاده ادامه داد: همچنین در قرآن بیان شده که شیطان انسان را از فقر می‌ترساند که این شیوه نیز مد نظر استکبار است و با ترساندن ملت‌ها از فقر می‌خواهد آنان را وابسته خود سازد اما خوشبختانه در کشور ما به اهدافش نرسیده است.

وی افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در هفته‌ای که یادآور مقوله استکبار ستیزی است برنامه‌هایی چون دیدار با نماینده ولی فقیه، ادای احترام به ساخت شهید دکتر احمد رحیمی که در واقعه فتح لانه جاسوسی حضور داشت و دیدار با خانواده این شهید بزرگوار در نظر گرفته است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی گفت: همچنین در روز دوشنبه 10 آبان نمایشگاه استکبار ستیزی حاوی پوسترها و و تصاویری با موضوع استکبار ستیزی در محل نگارخانه سینما بهمن بیرجند افتتاح می‌شود.

ابراهیم زاده اظهار کرد: در روز چهارشنبه 12 آبان ماه زنگ استکبارستیزی در دبیرستان هاجر بیرجند زده می‌شود و در روز پنج شنبه نیز راهپیمایی روز 13 آبان در بیرجند ساعت 9 صبح از میدان شهدا به سمت میدان ابوذر شروع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شعار امسال 13 آبان با همه توان اجازه نفوذ آمریکار را نمی دهیم، است، یادآور شد: 700قطعه بنر، 120 قطعه پارچه نوشته، 2500 پرچم و 12 هزار پوستر برای این هفته تهیه و در شهرستان‌ها توزیع شده است.

captcha