آغاز طرح «جهاد مهربانی» در مترو تهران
کد خبر: 3541594
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۵

آغاز طرح «جهاد مهربانی» در مترو تهران

گروه جامعه: طرح جهاد مهربانی با هدف شناسایی و ساماندهی کودکان و نوجوانان بازمانده از تحصیل در ایستگاه‌های منتخب مترو تهران آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری راه آهن شهری تهران و حومه، محمد بنی‌حسن، سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران گفت: معاونت فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران با مشارکت فرهنگسرای مترو طرح راهبردی جهاد مهربانی را با هدف شناسایی و ساماندهی کودکان و نوجوانان بازمانده از تحصیل و در راستای بهبود وضعیت فرهنگی و اجتماعی محرومان شهر تهران که دچار مشکلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی هستند، اجرا می‌کند.

وی با تشریح مراحل مختلف طرح افزود: در مرحله اول کودکان و نوجوانان بازمانده از تحصیل که در مترو در حال دستفروشی هستند شناسایی شده و با استفاده از ظرفیت‌های موجود این کودکان تحت آموزش‌های تحصیلی و توانمندسازی قرار می‌گیرند.

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران با بیان اینکه در این طرح افراد علاقه‌مند به کمک کردن به این کودکان شناسایی می‌شوند تصریح کرد: از خیرین و حامیان کودکان کار جهت شرکت در این طرح جهادی دعوت می‌کنیم تا با اعلام آمادگی خود ما را در اجرای هرچه بهتر این طرح یاری کنند.

یادآوری می‌شود، علاقه‌مندان می‌توانند تا 15 آبان‌ماه، از ساعت 9 الی 17 با مراجعه به یکی از پایگاه‌های ثبت نام در ایستگاه‌های تجریش، شهید بهشتی، شهدای هفتم تیر، تئاتر شهر و میدان آزادی نسبت به معرفی کودکان بازمانده از تحصیل و یا اعلام آمادگی برای کمک‌های داوطلبانه اقدام کنند.

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۸/۰۸ - ۱۵:۳۳
0
0
برگزاری این طرح نتایج خوبی به همراه خواهد داشت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۸/۰۸ - ۱۶:۰۲
0
0
تحقق این طرح نتایج خوبی به همراه خواهد داشت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۰:۲۶
0
0
برگزاری این طرح اقدامی خوب و ارزشمند است و باعث بهبود وضعیت اجتماعی و فرهنگی محرومان شهر تهران می‌شود
captcha