خدمت‌رسانی 15 روزه 400 موکب ایرانی در پیاده‌روی اربعین
کد خبر: 3541749
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۳
پلارک خبر داد:

خدمت‌رسانی 15 روزه 400 موکب ایرانی در پیاده‌روی اربعین

گروه جامعه: مسئول کمیته مشارکت‌های مردمی ستاد اربعین اعلام کرد: بیش از 400 موکب ایرانی برای 15 روز در مسیر پیاده‌روی اربعین مستقر و به زائران ارائه خدمت می‌کنند.

حسن پلارک، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات و مسئول کمیته مشارکت‌های مردمی ستاد اربعین در گفت‌‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با اعلام خبر آغاز ارسال تجهیزات موکب‌های ایرانی به عراق، گفت: بسیاری از امکانات و تجهیرات موکب‌‌ها از شهرهای مختلف در حال ارسال است و از 10 ماه صفر (20 آبان ماه) موکب‌ها در عراق مستقر و به ارائه خدمات به زائران خواهند پرداخت.

وی با اشاره به اینکه ارائه خدمات به زائران پیاد‌ه‌روی اربعین تا 25 ماه صفر (پنجم آذر ماه) ادامه خواهد داشت، گفت: از 31 استان کشور هر استان به صورت میانگین 100 موکب در مراسم اربعین احداث می‌کند به علاوه موکب‌های بزرگی که ایجاد خواهدشد یعنی در مجموع بیش از 400 موکب در عراق برپا می‌شود.

پلارک افزود: ستاد اجرایی حضرت امام، شهرداری تهران و استانداری تهران از نهادهایی هستند که موکب‌های بزرگ را در مراسم اربعین مدیریت می‌کنند از جمله موکب مستقر در صحن حضرت زهرا(س) توسط ستاد استانداری تهران مدیریت و به 70 هزار نفر اسکان و تغذیه ارائه خواهد کرد.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۱۰:۱۶
0
0
استقرار این موکب‌ها در مسیر پیاده زائرین به آنها کمک زیادی می‌کند
captcha