نمایشگاه عکس گروهی محرم در اردبیل گشایش یافت
کد خبر: 3542840
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۲

نمایشگاه عکس گروهی محرم در اردبیل گشایش یافت

گروه فرهنگی: نمایشگاه عکس گروهی با عنوان محرم با حضور هنرمندان استان اردبیل در محل نگارخانه سالن فدک اردبیل گشایش یافت.

سید ناصر اسحاقی مدیر کل ارشاد اسلامی استان اردبیل روز گذشته 11 آبان‌ماه در حاشیه مراسم افتتاح این نمایشگاه در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، با اشاره به رشد کیفی و کمی تولیدات هنری در استان اردبیل، تصریح کرد: پیش از این برای نمایش آثار هنری محدودیت فضا وجود داشت.
وی اضافه کرد: با فعال شدن گالری‌های خطایی و نقش خیال بخشی از نیاز هنرمندان به فضاهای نمایشگاهی رفع شده است.
اسحاقی با اشاره به ترافیک درخواست‌های برگزاری نمایشگاه در گالری‌ها ادامه داد: در واقع این مهم گویای خیل قابل ‌توجه تولیدات هنری در این استان است.
مدیرکل ارشاد اسلامی استان با اشاره به نمایش آثار فاخر هنری در نمایشگاه‌ها افزود: هنرمندان استان اردبیل در تمامی رشته‌های هنری حضور فعال دارند بطوریکه در عکس، کاریکاتور، فیلم، نقاشی و سایر هنرها می‌توان آثار فاخری را مشاهده کرد.
اسحاقی با ذکر مثالی به کسب ۳۸ رتبه در سال جاری توسط فیلم‌سازان استان اشاره کرد و افزود: روزی نیست که اخبار موفقیت‌های هنرمندان استان در شبکه‌های مجازی و رسانه‌ها منتشر نشود.
 وی با اشاره به کیفیت مطلوب تولیدات فیلم در استان گفت: استقبال عموم شهروندان نیز رو به افزایش است بطوریکه در کمتر از یک سال در سینما تک سالن فدک ۱۲۰ مورد اکران فیلم انجام شده است.
 مدیرکل ارشاد اسلامی استان همچنین به تولیدات فاخرعکس هنرمندان استان نیز اشاره کرد و افزود: به ویژه نمایشگاه عکس عاشورایی توانسته بخشی از فرهنگ و پیشینه مذهبی اردبیل که مهد تشیع است را به نمایش بگذارد.
 وی گفت: در این نمایشگاه ۳۲ قطعه عکس از ۱۷ عکاس بومی استان اردبیل با محوریت عاشورا به نمایش گذاشته شده است.
captcha