راهپیمایی پرشور 13 آبان استمرار مخالفت مردم با استکبار جهانی بود
کد خبر: 3543284
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۵

راهپیمایی پرشور 13 آبان استمرار مخالفت مردم با استکبار جهانی بود

گروه سیاست و اقتصاد: امام جمعه رشت با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی 13 آبان گفت: ملت ایران مقتدرانه نشان دادند که همواره حامی انقلاب هستند و با کفر و استکبار جهانی مقابله می‌کنند و تا پای جان در صحنه حضور دارند.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، آیت الله زین العابدین قربانی، امام جمعه رشت در خطبه های این هفته نماز جمعه رشت اظهار کرد: خداوند انسان ها را متفاوت خلق کرده است و برخی نسبت به دیگری امتیازاتی دارند.

وی افزود: بعضی از انسان ها نیک و برخی بدکار هستند همانطور که برخی مسیر تقوا را در پیش گرفته و اعمال خود را خدایی می کنند و برخی دیگر از راه الهی دور هستند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه انسان های خوب از نعمت دنیا نیز بهره مند می شوند، تاکید کرد: بندگان خدا دارایی خود را در مسیر خدمت همچون ساخت مسجد و مدرسه صرف می کنند.

آیت الله قربانی ادامه داد: انسان‌هایی که داشته های خود را در راه خیر صرف می کنند با تقوا هستند، عنوان کرد:خداوند در قرآن می فرماید پایان کار متعلق به افراد با تقوا است؛ لذا باید تلاش کنیم این سرمایه را در زندگی کسب کنیم.

وی با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی 13 آبان گفت:ملت ایران مقتدرانه نشان دادند که همواره حامی انقلاب هستند و با کفر و استکبار جهانی مقابله می کنند و تا پای جان در صحنه حضور دارند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه ملت ایران ثابت کرده که تا زنده است از دستاوردهای انقلاب حفاظت خواهد کرد افزود:با کسانی که می خواهند به انقلاب ما لطمه بزنند، مبارزه می کنیم.

وی با اشاره به ثبت نام زائران اربعین حسینی برای اعزام به عتبات عالیات اظهار کرد: هرکس که می تواند و شرایط لازم را دارد، ثبت نام کند چراکه این زیارت، با کمتر عبادتی همسنگی دارد.

امام جمعه رشت از مسئولان هدایت کننده این کاروان ها نیز خواست تا امکانات رفاهی لازم را برای زائران فراهم کنند.

آیت الله قربانی به انتخابات پیش روی آمریکا اشاره و بیان کرد: انتخابات آمریکا، موجب یک رسوایی برای نامزدهای آنها شده است.

نماینده ولی فقیه در گیلان در پایان تبعیت از ولایت را موجب سعادتمندی آحاد جامعه دانست و خاطرنشان کرد: ولایت فقیه در رأس حکومت اسلامی ایران افتخار است لذا همه بویژه مسئولان باید در سایه ولایت، وظایف قانونی خود را انجام دهند.

captcha