برنامه‌سازان صدا و سیما علوم دینی و معنوی را به مخاطبان منتقل کنند
کد خبر: 3543546
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۰
نماینده ولی فقیه در گیلان:

برنامه‌سازان صدا و سیما علوم دینی و معنوی را به مخاطبان منتقل کنند

گروه اجتماعی: نماینده ولی فقیه در گیلان از برنامه‌سازان صدا و سیما خواست با توجه به کاهش سرانه مطالعه در کشور، علوم دینی و معنوی را از کتب اندیشمندان و علمای برجسته کشورمان به زبان ساده و قلم روان به مخاطبان منتقل کنند.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، آیت الله قربانی، نماینده ولی فقیه در گیلان امروز در جمع کارکنان و جمعی از برنامه سازان صداوسیمای گیلان با اشاره به اینکه 53 کشور جهان به برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی گیلان دسترسی دارند، اظهار کرد: باید از این توانمندی برای نشر فرهنگ اسلامی و انقلابی در سطح ملی و بین المللی بهره گرفت.

وی رسانه ملی را دانشگاه عمومی و در دسترس قشرهای مختلف مردم دانست و اظهار کرد: برنامه سازان این سازمان با بهره گیری از منابع غنی علمی، فکری، تاریخی و قرآنی غذای روحی و معنوی مردم را تامین کنند.

نماینده ولی فقیه در گیلان از برنامه سازان صداوسیما خواست با توجه به کاهش سرانه مطالعه در کشور، علوم دینی و معنوی را از کتب اندیشمندان و علمای برجسته کشورمان به زبان ساده و قلم روان به مخاطبان منتقل کنند.

وی با تشکر از تلاش شبانه روزی کارکنان صداوسیمای مرکز گیلان خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی میراث خون 250هزار شهید کشور از جمله 8هزار شهید گیلانی است و باید برنامه سازان، در ارائه برنامه هایشان پاسدار و مروج آرمان های بلند شهدا باشند.

در ادامه ظهیری، مدیرکل صداوسیمای مرکز گیلان با اشاره به پخش برنامه های 200 شبکه فارسی زبان ضد انقلاب از طریق امواج ماهواره ای در فضای کشور، تصریح کرد: این هجمه رسانه ای مانع از توجه مخاطبان به برنامه های رسانه ملی نشده است به طوریکه بر اساس آخرین نظر سنجی 67 درصد از مردم گیلان مخاطب برنامه‌های صداوسیمای مرکز گیلان‌ هستند.

وی با اشاره به تلاش جهادی و مخلصانه کارکنان صداوسیمای مرکز گیلان آماری از عملکرد و موفقیت های چشمگیر جمعی از برنامه سازان این مرکز در جشنواره های ملی و بین المللی ارائه کرد.
captcha