برگزاری طرح سراسری دوره‌های آموزش مجازی قرآن
کد خبر: 3544044
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۶

برگزاری طرح سراسری دوره‌های آموزش مجازی قرآن

گروه شبکه‌های اجتماعی: طرح سراسری دوره‌های آموزش مجازی شامل پنج دوره توسط سامانه آموزش مجازی نورالمجتبی(ع) برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، طرح سراسری دوره‌های آموزش مجازی شامل پنج دوره انس با قرآن کریم، عقاید قرآنی، تاریخ و سیره معصومین، اخلاق قرآنی و احکام است که توسط سامانه آموزش مجازی نورالمجتبی(ع) برگزار می‌شود.

محتوایی جامع، روان، شیوا و با محوریت قرآن کریم، تدریس توسط اساتید برجسته حوزه و دانشگاه، کلاس‌های مجازی با دسترسی آسان در هر زمان، بهره‌گیری از به‌روزترین شیوه‌های آموزشی در دنیا، هزینه پایین نسبت به آموزش حضوری، اعطای مدرک پایان دوره از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و پذیرش گواهیانه پایان دوره به عنوان طرح ضمن خدمت از ویژگی‌های این دوره‌های آموزش مجازی قرآن نورالمجتبی به شمار می‌رود.

هر درس حدودا از 16 کلاس 30 تا 40 دقیقه تشکیل شده است و در طول دوره، پشتیبان آموزشی با دانش‌پژوه همراه خواهد بود. هچنین جلسات آنلاین با حضور اساتید دروس برگزار می‌شود و مشاهده جلسه اول تمام دروس بدون پرداخت شهریه است.

همچنین آزمون پایان دوره به صورت تستی و از طریق سامانه مجازی برگزار می‌شود و زمان ثبت نام نامحدود و انتخاب دروس به دلخواه هر فرد بوده و ثبت نام به دو صورت انفرادی و گروهی است.

دوره‌ها در شورای علمی مؤسسه به نحوی تنظیم شده که موضوعات و مطالب آنها جامع و کامل  و در عین حال به دور از اصلاحات تخصصی و پیچیده باشد و در قالبی روان و جذاب تدریس شود تا مورد استفاده همگان قرار گیرد. جامعیت محتوا به قدری است که به عنوان درس تخصصی مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در بهترین دانشگاه‌های معارف در حال تدریس است. بر این اساس آمار به دست آمده از برگزاری دوره‌ها، گواه بر تحقق اهداف ماست. همچنین طبق آمار، بیشترین شرکت‌کنندگان از بانوان بوده ودر کار آنان بسیاری دارای مدرک دکترا، حوزوی و پزشکی بوده‌اند.

علاقمندان برای عضویت در سامانه آموزش مجازی نورالمجتبی(ع) می‌توانند به نشانی www.namquran.org مراجعه کنند.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۱۴:۰۲
0
0
اجرای طرح سراسری آموزش مجازی قرآن برای استفاده کاربران در یادگیری خیلی تاثیرگذار است
captcha