برپایی 120 خیمه قرآنی در مسیر پیاده روی اربعین
کد خبر: 3547103
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰

برپایی 120 خیمه قرآنی در مسیر پیاده روی اربعین

گروه اجتماعی: مدیر طرح خیمه‎های قرآنی در مسیر پیاده روی اربعین از فعالیت 120 خیمه قرآنی در این ایام با مشارکت فعال و جدی موسسات و اساتید استان قم خبرداد.

اسماعیل الحکاک در گفت وگو با خبرگزاری بین‎‌المللی قرآن(ایکنا)از قم، گفت: خیمه‎های قرآنی به مناسبت اربعین حسینی با مشارکت جدی فعالان قرآنی برپاشده است.
وی افزود: با وجود اینکه یک روز به اربعین حسینی باقی امسال 120 خیمه قرآنی به همت فعالان قرآنی استان قم و دیگر فعالان فرهنگ قرآن و عترت برپا شد که برنامه‎های فرهنگی مختلفی را نیز ویژه زائران برگزار می‎کنند.
مدیر طرح خیمه‎های قرآنی اربعین حسینی بیان کرد: بیش از 200هزار نفر در خیمه‎های قرآنی در برنامه تصحیح خواندن سوره حمد و قرائت آیات و سور نماز شرکت کردند.
وی با اعلام این مطلب که 40 کشور در این طرح شرکت کرده‎اند، بیان کرد: در این مدت ده‌‎ها هزار ختم قرآن کریم جهت هدیه به ارواح مطهر شدا و ۴۵۰ هزار تسبیح صلوات جهت تعجیل فرج خوانده شده که در برگه هایی کوچک بین زوار توزیع شده است.
حکاک بیان کرد: برگزاری صدها محفل قرآنی و حضور و خدمت رسانی هزاران استاد قرآن در مسیر راهپیمایی زوار از قم و شهرها و کشورهای دیگر از جمله برنامه‎هایی است که در این زمینه در حال انجام است.
وی گفت: خوشبختانه اساتید استان قم از موسسات فرهنگی و قرآنی مختلف حضور فعالی در برگزاری طرح‎های آموزشی و قرائت و مباحث ترویجی قرآن در این سفر داشته‎اند که امیدواریم بتوانیم تا آخرین روز فعالیت در این مسیر خدمت رسانی قرآنی و پیوند مبارک قرآن و عترت را به خوبی اجرا کنیم.
captcha