گرامیداشت اربعین در «تنسی» آمریکا + عکس
کد خبر: 3547752
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۲

گرامیداشت اربعین در «تنسی» آمریکا + عکس

گروه بین‌الملل: اعضای مرکز اسلامی «الرسول» در شهر «بارتلیت» در ایالت «تنسی» آمریکا دیروز، 30 آبان مصادف با اربعین حسینی، در راهپیمایی صلح‌آمیزی یاد امام حسین(ع) و یاران باوفایش را گرامی داشتند.

راهپیمایی اربعین حسینی در ایالت «تنسی» آمریکا
به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه خبری « fox13memphis»، اعضای مرکز اسلامی الرسول در بارتلیت به مناسبت اربعین حسینی و برای ادای احترام به حقوق اسلامی و آزادی انسانی خود که توسط امام حسین(ع) بنیان نهاده شد و با هدف تأثیرگذاری مثبت روی مردم آمریکا برای ششمین سال متوالی راهپیمایی کردند.
تحسین حامد، مسئول برگزاری این راهپیمایی گفت: ما در پاسخ به ندای «هل من ناصر ینصرنی» امام حسین(ع)، پیام صلح و دوستی آن حضرت را به مردم دنیا اعلام می‌کنیم.
وی گفت: پیام صلح و برابری امام حسین(ع) برای همه جهانیان است و همین ارزش‌ها است که مسلمانان آمریکا را علی‌رغم تهدید دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور جدید مبنی بر ممنوعیت ورود مسلمانان به این کشور، قوی نگه داشته است.
حامد اظهار کرد: ترامپ باید مسلمانان را در برابر افراط‌گرایان و کسانی که قصد دارند اسلام را تخریب کنند، مورد حمایت قرار دهد.
یکی از تظاهرکنندگان نیز گفت: فکر می‌کنم ترامپ قصد دارد آمریکا را تفکیک کند، در حالیکه این تفاوت ادیان و فرهنگ‌ها است که آمریکا را به وجود آورده است.

گرامیداشت اربعین در «تنسی» آمریکا

گرامیداشت اربعین در «تنسی» آمریکا

گرامیداشت اربعین در «تنسی» آمریکا
captcha