پوستر پرسش مهر شهردار یاسوج رونمایی شد
کد خبر: 3549239
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۴

پوستر پرسش مهر شهردار یاسوج رونمایی شد

گروه اجتماعی: پوستر پرسش مهر شهردار یاسوج که ویژه دانش‌آموزان، فرهنگیان و دست‌اندرکاران امور آموزشی طراحی شده با حضور مسئولان استانی رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از روابط عمومی شهرداری یاسوج، محمدعلی جاوید، شهردار یاسوج روز گذشته، 6 آذرماه در مراسم رونمایی پوستر پرسش مهر ویژه دانش‌آموزان، فرهنگیان و دست‌اندرکاران امور آموزشی اظهار کرد: هدف از طرح پرسش مهر درگیر کردن ذهن خلاق دانش‌آموزان و فرهنگیان با معضلات شهری است.
وی افزود: حاصل این مشارکت آینده‌ای زیبا و روشن برای شهری زیبا و شهروندانی زیباتر را رقم خواهد زد.
شهردار یاسوج اضافه کرد: حس مسئولیت‌پذیری، مشارکت همگانی و پیشگیری می‌تواند به سرعت ما را به حل مشکلات و معضلات شهری فائق آورد.
جاوید بیان کرد: دانش‌آموزان یاسوج سفیران حوزه شهری هستند که توانستند در بین هزار و 300 شهر کشور رتبه تک رقمی کسب کنند.
وی ابراز کرد: مهلت ارسال انشا تا 22 بهمن سال‌جاری و اعلام نتایج آن 15 اردیبهشت ماه سال 96 همزمان با برگزاری جشن روز یاسوج است.
همچنین، سیدعلی‌اکبر هاشمی‌اصل، مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد نیز در این مراسم گفت: 80 درصد جمعیت شهری با آموزش و پرورش ارتباط دارند و باید از این ظرفیت در جهت فرهنگ‌سازی شهری بهره گرفته شود، ضمن اینکه اعتقاد داریم باید انسان‌هایی تربیت کرد تا سرمایه‌ای برای شهرها باشند.
وی تصریح کرد: دنیا اکنون به سمتی حرکت کرده تا شهروندان مطلوبی را تربیت و شهرهایی آباد و خوبی داشته باشند.
هاشمی‌اصل تاکید کرد: طرح ابتکاری شهردار یاسوج نقطه عطفی در راستای رشد شاخص‌های شهری بر اساس راهکارهایی است که شهروندان ارایه می‌دهند و می‌تواند الگویی برای کشور باشد.
یادآور می‌شود، پیام این پوستر دعوت دانش‌آموزان، فرهنگیان و فعالان عرصه آموزشی با نوشتن انشا با هدف بررسی سه معضل شهر یاسوج با ارایه راهکار است.
captcha