اجرای طرح «بینات» در منطقه 16 تهران آغاز شد
کد خبر: 3549396
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۹

اجرای طرح «بینات» در منطقه 16 تهران آغاز شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: اجرای طرح قرآنی «بینات» از امروز، 7 آذرماه در سطح منطقه 16 تهران آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، اجرای طرح قرآنی «بینات» که پیش از این قرار بود تا اجرای آن از آبان‌ماه آغاز شود، امروز، هفتم آذرماه در سطح مدارس مختلف منطقه 16 تهران آغاز شد.

این طرح قرآنی در حال حاضر و در ابتدا در محل دو مدرسه هیئت‌امنایی صادقین (خزانه، بخارایی، فلکه سوم، خیابان بادلو، پلاک 1) و عصمت (خزانه، بخارایی، فلکه دوم، خیابان امیر غربی، پلاک 119) در منطقه 16 اجرا می‌شود.

طی اجرای این طرح قرآنی، برنامه حفظ قرآن کریم از ۱۰ سوره کوچک قرآن آغاز می‌شود و به ترتیب تا حفظ ۲۰ سوره، ۳۰ سوره و نیز در نهایت حفظ جزء ۳۰ قرآن کریم در مقاطع مختلف ادامه خواهد داشت.

همچنین، مقرر شده است که طرح «بینات» در بیست مدرسه منطقه ۱۶ اجرایی شود که در راستای آن از سوی شهرداری منطقه نفر و مربی به این مدارس اعزام می‌شوند که در ساعات آزاد مدارس و در زمان‌هایی که دانش‌آموزان کلاس قرآن دارند، به این طرح پرداخته خواهد شد. همچنین، این طرح در کل این مدارس و در زمان کلاس قرآن دانش‌آموزان اجرایی می‌شود. 

یادآور می‌شود، با برگزاری اولین جلسه طرح قرآنی بینات که امروز یکشنبه، 7 آذرماه از ساعت 8 تا 12 در مدارس منطقه 16 تهران برگزار شد، اجرای این طرح قرآنی به طور رسمی در سطح منطقه 16 آغاز شد.

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۴:۱۲
0
0
اجرای این طرح خیلی پیامدها به همراه دارد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۰۹:۱۰
0
0
باید به اجرایی شدن این طرح کمک کرد
captcha