ویژه‌برنامه‌های شبکه قرآن در مناسبت‌های آخر ماه صفر
کد خبر: 3549437
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۵

ویژه‌برنامه‌های شبکه قرآن در مناسبت‌های آخر ماه صفر

گروه فعالیت‌های قرآنی: شبکه قرآن و معارف سیما در مناسبت‌های آخر ماه صفر ویژه‌برنامه‌هایی را تدارک دیده است که به روی آنتن خواهد برد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از روابط عمومی روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، همزمان با رحلت حضرت رسول اکرم(ص)، شهادت امام حسن مجتبی(ع) و شهادت علی‌بن موسی‌الرضا(ع)، شبکه قرآن و معارف سیما ویژه‌برنامه‌هایی را تهیه و تدارک دیده است که در روز و شب‌های پایانی ماه صفر به روی آنتن خواهد رفت.
«چشمه سار هدایت» عنوان ویژه‌برنامه این شبکه در روزهای 28 و 30 صفر است که از ساعت 9:30 تا اذان ظهر با اجرای مهدی صفری به صورت زنده و مستقیم  پخش می‌شود.
کارشناسی حجت‌الاسلام و‌المسلمین حسن‌علی اکبری، مرثیه‌سرایی علی باقری و امیرحسین محمودیان، شعرخوانی جعفر ابوالفتحی و اسماعیل شبرنگ و همچنین تواشیحی‌خوانی گروه محراب از جمله بخش‌های در نظر گرفته شده در «چشمه سار هدایت» است.
برنامه «طلیعه» نیز با رویکرد این مناسبت‌ها در روز 29 صفر و از ساعت 9:30 به صورت زنده و مستقیم از حرم مطهر علی‌بن موسی‌الرضا‌(ع) با حضور مهمانان ویژه به روی آنتن می‌رود.
ویژه‌برنامه زنده شبانگاهی «سوگ عرشیان» نیز در این ایام هر شب ساعت 21 از حرم مطهر رضوی تقدیم بینندگان خواهد شد‌.
همچنین تحلیل فیلم تنها‌ترین سردار تحت عنوان به «رنگ آفتاب»، تله فیلم «آرزوهایت را به خاک بسپار»، برنامه ترکیبی «طریقت» و مستندهای «حبل الله»، «سلام بر علی(ع) پسر موسی»، «خرده‌های مینا» و «سین شین» از جمله برنامه دیگر در نظر گرفته شده برای پخش در این ایام می‌باشد.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۰۹:۰۹
0
0
برگزاری این ویژه برنامه برای استفاده علاقمندان خیلی تاثیر گذار است
captcha