تمهیدات ترافیكی مراسم عزاداری 28 صفر در شیراز اعلام شد
کد خبر: 3549497
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۳

تمهیدات ترافیكی مراسم عزاداری 28 صفر در شیراز اعلام شد

گروه اجتماعی: رئیس پلیس راهور شهرستان شیراز تمهیدات ترافیكی روز 28 صفر در كلان شهر شیراز را اعلام كرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، فرج‌الله موسوی، رئیس پلیس راهور شهرستان امروز، 7 آذرماه ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام سوگواری دهه آخر صفر گفت: به‌منظور تسهیل در امر رفت و آمد شهروندان و عزادارن در روز 28 صفر، تمهیدات ترافیكی در چند خیابان منتهی به حرم مطهر حضرت احمدبن موسی شاهچراغ(ع) و حضرت سیدعلاءالدین حسین(ع) اجرا می‌شود.
وی افزود: این مسیرها عبارتند از میدان شهرداری به سمت خیابان پیروزی،‌ تقاطع مشیر به سمت تقاطع پیروزی، تقاطع مصدق به سمت  سه راه احمدی، تقاطع پیروزی به سمت حرم شاهچراغ(ع)، تقاطع شاهزاده قاسم به سمت حرم شاهچراغ(ع)، سه راه آستانه در بلوار به سمت حرم سیدعلاءالدین حسین(ع)، سه راهی دروازه قصابخانه به سمت حرم سیدعلاءالدین(ع)، تقاطع دروازه كازرون به سمت تقاطع مشیر و ابتدای خیابان توحید از سمت خیابان زند به سمت تقاطع مشیر هستند.
رئیس پلیس راهور شهرستان شیراز از شهروندان شیرازی درخواست كرد تا از تردد و پارك خودرو شخصی در محدوده‌های ترافیكی مشخص شده در این روز خودداری و حتی‌المكان از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.
موسوی همچنین به رانندگان توصیه كرد تا از توقف در مسیرهای مشخص شده خودداری و با توجه به استقبال گسترده مردم عزیز و خطرات ترافیکی مراقب تردد عابرین پیاده باشند.
رعایت سرعت مطمئنه و توجه لازم و کافی به جلو را در این روز از دیگر توصیه‌های رئیس پلیس راهور به رانندگان بود و ادامه داد: رانندگان از عبور با وسائل نقلیه از بین دسته‌جات عزاداری و سوار كردن اشخاص روی ركاب و قسمت‌های بیرونی وسایل نقلیه خودداری كنند.
وی از مسئولان هیئت‌ها نیز درخواست كرد تا به منظور تسهیل در آمد و شد وسائل نقلیه، نصب داربست و ایجاد ایستگاه‌های صلواتی به گونه‌ای انجام شود كه مشكلی برای سطح سواره‌رو و پیاده‌رو و دیگر مشكلات ترافیكی برای عابرین عزادار و وسایل نقلیه فراهم نشود و در هنگام پخش نذورات نیز طوری برنامه‌ریزی شود كه از ایجاد گره‌های ترافیكی جلوگیری شود.
رئیس پلیس راهور شهرستان شیراز همچنین از این عزیزان خواست تا هر هئیت افرادی را به‌عنوان همیار پلیس با لباس مرتب و كاور مخصوص تعیین كند تا با كمك عوامل راهور در سهولت وروانی ترافیك انجام وظیفه كنند.
موسوی همچنین در پایان از شهروندان و عزاداران 28 صفر درخواست كرد تا با خدمت‌گزاران خود در پلیس راهور همكاری لازم را برای انتظام بخشی هرچه بیشتر و روانی ترافیك به عمل آورند.
captcha