محفل انس با قرآن کریم در پدافند هوایی اراک برگزار شد
کد خبر: 3549927
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۳

محفل انس با قرآن کریم در پدافند هوایی اراک برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: به مناسبت فرا رسیدن شهادت امام رضا(ع) محفل انس با قرآن کریم در مرکز آموزش درجه‌داری حضرت علی اکبر(ع) پدافند هوایی اراک، با حضور جمعی از فرماندهان و کارکنان پایور و وظیفه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، امروز، نهم آذرماه، به مناسبت فرا رسیدن شهادت امام رضا(ع) محفل انس با قرآن کریم در حسینیه چهارده معصوم(ع) مرکز آموزش درجه‌داری حضرت علی اکبر(ع) پدافند هوایی اراک، با حضور جمعی از فرماندهان و کارکنان پایور و وظیفه و حجت‌الاسلام  بهجتی از اساتید حوزه علمیه استان برگزار شد.
در این محفل قاریان برجسته این مرکز آموزشی آیاتی از قرآن را تلاوت کردند و در ادامه حجت‌الاسلام بهجتی به نقش انقلاب اسلامی در خاورمیانه و تقابل با صهیونیسم پرداخت.
حجت‌الاسلام بهجتی با اشاره به تأثیر انقلاب اسلامی ایران در منطقه و بین‌الملل گفت: خاورمیانه شامل 16 کشور اسلامی قاره آسیا می‌شود، ویژگی که این منطقه را از بخش‌های مختلف جهان متمایز کرده و چشم طمع سلطه گران را به خود دوخته است جنبه‌های اعتقادی و اقتصادی آن است.
وی ادامه داد: خاورمیانه سرزمینی است که جبرئیل بر آن نازل شده یعنی تمام پیامبران در خاورمیانه مبعوث شده‌اند این سرزمین مرکز انتشار تفکرات دینی و میدان نبرد و جولان حق و باطل در طول تاریخ بوده است، از لحاظ اقتصادی نیز دارای غنی‌ترین منابع و مخازن در دنیاست.
حجت‌الاسلام  بهجتی افزود: امروز میان دو مجموعه اسلام و صهیونیسم برای سیطره بر جهان تقابل وجود دارد آیاتی از قرآن کریم دشمن برخی از یهودیان علیه مسلمانان را اعلام می‌کند و این افراد را اصلی‌ترین دشمنان اسلامی می‌نامد هدف این افراد براندازی دین خداست و در تاریخ نمونه‌هایی از تلاش آنها وجود دارد.
وی ادامه داد: این افراد در ابتدا به دنبال نابودی رهبران جهان اسلام بودند چنانچه در تاریخ هم آمده پیامبر اسلام(ص) را یک زن یهودی مسموم کرد تأثیر این افراد در عربستان در ماجرای اعدام شیخ نمر روشن است این اقدام هدفی جز نابودی تشیع درعربستان نداشت.
این استاد حوزه افزود: در نیجریه نیز در سال گذشته هزاران نفر را به خاک و خون کشیدند و رهبر آنها یعنی شیخ زکزاکی را بارها مورد آزار قرار دادند، این عده از قوم یهود به از بین بردن بین رهبران اسلام در حوزه نبوت و رسالت اکتفا نکرده و به از بین بردن رهبران اسلام در حوزه امامت نیز وارد شدند و حضرت علی(ع) را خانه نشین کردند.
حجت‌الاسلام  بهجتی هدف یهود صهیونیسم را براندازی حکومت اسلامی و ایجاد خاورمیانه جدید با به کارگیری ایده نظم نوین جهانی به منظور تشکیل دهکده جهانی دانست و ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران مانع بزرگی بر سر اهداف این افراد است چنانچه امام خمینی(ره) دستور نابودی اسرائیل را داد و امروز با تشکیل حزب الله، رعب و وحشت در دل صهیونیسم ایجاد شده و رویای آنها بر باد رفته است.
این استاد حوزه در پایان گفت: از این رو نقش انقلاب اسلامی در منطقه و بین‌الملل از این حیث که مانع رسیدن اهداف شوم یهودیان صهیونیسم برای سیطره بر جهان است مشخص می‌شود.
captcha