اعزام کاروان استان مرکزی به مرحله منطقه‌ای مسابقات قرآن دستگاه قضا
کد خبر: 3549949
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۵

اعزام کاروان استان مرکزی به مرحله منطقه‌ای مسابقات قرآن دستگاه قضا

گروه فعالیت‌های قرآنی: معاون فرهنگی اداره‌کل دادگستری استان مرکزی از اعزام 22 نماینده استان مرکزی به مرحله منطقه‌ای چهارمین دوره مسابقات قرآن دستگاه قضا به میزبانی استان تهران خبر داد.

مهدی آقاباقری، معاون فرهنگی اداره‌کل دادگستری استان مرکزی، در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، گفت: مرحله شهرستانی چهارمین دوره مسابقات قرآن دستگاه قضا و سازمان‌های تابعه در استان مرکزی با حضور ۱۷۶ متسابق در رشته‌های درک مفاهیم و تفسیر، حفظ، قرائت ترتیل و تحقیق در سه بخش کارکنان، همسران و فرزندان برگزار شد که بیش از 30 نفر در رشته‌های مختلف به عناوین اول تا سوم دست یافتند.
وی بابیان اینکه مسابقات قرآن دستگاه قضا در مراحل شهرستانی، استانی، منطقه‌ای و کشوری برگزار می‌شود، اضافه کرد: هدف ما از برگزاری مسابقات ارتقای سطح کیفی دانسته‌های جامعه هدف است و خوشبختانه با برگزاری این مسابقات و طرح‌های جامع قرآنی، تا حد زیادی اهداف محقق شده است.
وی از اعزام متسابقین چهارمین دوره مسابقات دستگاه قضا استان به مرحله منطقه‌ای خبر داد و افزود: نمایندگان استان روز شنبه، 13 آذرماه به مسابقات مرحله منطقه‌ای که به میزبانی تهران برگزار می‌شود اعزام می‌شوند و در روزهای 14 و 15 همین ماه با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.  
آقاباقری اعلام کرد: استان مرکزی در چهارمین دوره مسابقات قرآن قضا در مرحله منطقه‌ای 22 نماینده در رشته‌های درک مفاهیم و تفسیر، قرائت ترتیل و تحقیق و حفظ در سطوح مختلف دارد.
این مقام مسئول در پایان افزود: مرحله منطقه‌ای چهارمین دوره مسابقات قرآنی دستگاه قضا امسال با حضور استان‌های تهران، سمنان، البرز، قزوین، مرکزی، زنجان و قم به میزبانی استان تهران برگزار می‌شود.
captcha