تصاویر دیدار وزیر فرهنگ با تولیت آستان علوی
کد خبر: 3550226
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۹

تصاویر دیدار وزیر فرهنگ با تولیت آستان علوی

گروه بین‌الملل: وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی ایران طی دیدار با تولیت آستان علوی، پیام رئيس جمهور کشورمان مبنی بر قدردانی از زحمات خادمان عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی و خدمت‌رسانی به زائران را ابلاغ کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان علوی، «سیدرضا صالحی امیری»، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی جمهوری اسلامی ایران به زیارت بارگاه مطهر علوی مشرف شد و با «سید نزار حبل‌المتین»، تولیت آستان علوی دیدار وگفت‌وگو کرد.

طی این دیدار، وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی ایران به تولیت آستان علوی گفت: رئيس جمهور كشورم آقاى حسن روحانى به تمامى مسئولين و خادمان عتبات عالیات سلام می‌رساند و از زحماتشان بابت خدمت‌رسانی به زائران طی ایام اربعین حسینی تشکر و قدردانی می‌کند.

وی افزود: خدماتی که طی زیارت اربعین حسینی به زائران ایرانی ارائه شد بر مردم ایران بسیار تاثیرگذار بود.

سید حبل المتین نیز طی این دیدار اظهار داشت: ایام اربعین را می‌توان یک آزمایش حقیقی برای مسئولین و خادمان عتبات عالیات دانست، به‌ویژه که آماده‌شدن برای میزبانی از زائران اربعین در طول سال بی‌وقفه ادامه دارد.

سيدنزار حبل‌المتين افزود: آستان علوى و ساير عتبات عاليات بدون هیچ تبعیضی بین ملیت‌ها، مذاهب و ادیان میزبان تمامی زائران هستند و امسال به لطف خداوند و على‌رغم حضور مليونى زائران با هیچ کم کاستی در امکانات مواجه نشدیم.

گفتنی است، آستان علوی طی ایام اربعین سپری‌شده با بسیج کردن تمامی نیروها و خادمان ثابت و افتخاری خود خدمات گوناگونی را به صورت شبانه‌روزی به زائران عتبات عالیات ارائه کرد.



captcha