«فرج‌الله شاذلی»، معاون اتحادیه قاریان مصر شد
کد خبر: 3550229
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۹

«فرج‌الله شاذلی»، معاون اتحادیه قاریان مصر شد

گروه بین‌الملل: «فرج‌الله شاذلی»، قاری برجسته مصری و از داوران بین‌المللی مسابقات قرآن به‌عنوان معاون اتحادیه قاریان مصر انتخاب شد.

«فرج‌الله شاذلی» معاون اتحادیه قاریان مصر شد

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، استاد «طه عبدالوهاب»، از قاریان برجسته مصری، استاد صوت و لحن و داور بین‌المللی مسابقات قرآن، با اعلام این خبر گفت: فرج‌الله شاذلی که  از داوران بین‌المللی مسابقات قرآن و قاریان مطرح رادیو و تلویزیون مصر است به‌عنوان معاون اتحادیه قاریان مصر انتخاب شد.
 
لازم به ذکر است که «شیخ محمد محمود طبلاوی»، ریاست اتحادیه قاریان مصر را برعهده دارد و تا پیش از این «شیخ حلمی جمل» منصب معاون اتحادیه قاریان مصر را عهده‌دار بود.

هشتمین دوره مسابقات تجوید قرآن «الطاروطی»

طه عبدالوهاب همچنین از برگزاری مرحله نهایی هشتمین دوره مسابقات تجوید قرآن «الطاروطی» خبر داد و گفت: مرحله نهایی این رقابت‌ها هفته گذشته در مجتمع اسلامی روستای «طاروط» واقع در شهر «زقزیق» استان «الشرقیه» مصر برگزار شد که در نهایت «حمدی احمد محمد اسماعیل»، از استان «الدهقلیه» به‌عنوان نفر برتر این مسابقات معرفی شد.

«فرج‌الله شاذلی» معاون اتحادیه قاریان مصر شد

یادآور می‌شود، این مسابقات به صورت سالانه و به همت «عبدالفتاح طاروطی»، قاری برجسته مصری و از داوران بین‌المللی مسابقات قرآن کریم و با حضور قاریانی از برخی استان‌های مصر برگزار می‌شود.

مرحله نهایی هشتمین دوره این مسابقات با حضور 13 متسابق برگزار شد که «حمدی احمد محمد اسماعیل» از استان الدهقلیه، «محمد حسین محمد الدمرداش» از استان الشرقیه، «محمد محمود عطیه الخولی» از استان البحیره، «محمود رفعت محمد زکی» از استان الشرقیه و «جهاد ممدوح لبیب» از استان الدهقلیه به ترتیب رتبه‌های اول تا پنجم این مسابقات را کسب کردند.
captcha