حمایت تمام قد شهرداری شیراز از عنوان پایتختی جوانان جهان اسلام/ میزبانی از 4 هزار جوان
کد خبر: 3550320
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۹
پاك‌فطرت در گفت‌وگو با ایكنا مطرح كرد:

حمایت تمام قد شهرداری شیراز از عنوان پایتختی جوانان جهان اسلام/ میزبانی از 4 هزار جوان

گروه اجتماعی: شهردار شیراز با اشاره به عنوان پایتختی جوانان جهان اسلام این كلان‌شهر گفت: شهرداری شیراز برای حمایت از این عنوان با تمام قوا به میدان می‌آید و هر كمكی كه از عهده آن بر آید، را انجام می‌دهد.

علیرضا پاك‌فطرت، شهردار شیراز در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، در پاسخ به اینكه نقش این سازمان در تقویت عنوان پایتخت جوانان جهان اسلام شهر شیراز چیست؟ گفت: اصل این برنامه با شهرداری شیراز است.

انتخاب دو عنوان برای شيراز
وی با بیان اینكه برای شیراز تاكنون دو عنوان شهر خلاق ادبی و دیگری پایتخت جوانان جهان اسلام انتخاب شده است، افزود: پیش از این شهر استانبول تركیه پایتخت جوانان جهان اسلام بود كه این عنوان در سومین  اجلاس سازمان همكاری اسلامی به شیراز اعطا شد.
پاك فطرت اظهار كرد: در این راستا جلساتی را با مدیركل ورزش و جوانان استان فارس برگزار كردیم و مقرر شد تا شهرداری با تمام قوا به میدان آید و هر كمكی كه از عهده آن برآید، را انجام می‌دهد.

4 هزار جوان كشورهای اسلامی به شیراز سفر می‌كنند
شهردار شیراز با بیان اینكه قرار است در طول یكسال قریب 4 هزار جوان از سراسر كشورهای اسلامی به شیراز سفر كنند، گفت: به همین دلیل شهرداری پای كار است و این كار را با محوریت معرفی سومین حرم اهل بیت(ع) انجام خواهیم داد.

شهرداری شیراز در فعالیت‌های تبلیغاتی، تداركاتی و حمل و نقل یاری می‌دهد
وی با تصریح اینكه برنامه‌هایی با همكاری معاونت فرهنگی شهرداری و مدیركل جوانان فارس برنامه‌ریزی خواهد شد، گفت: فعالیت‌های تبلیغاتی، تداركاتی و حمل و نقل این مسئله را شهرداری بر عهده می‌گیرد.
captcha